اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نماینده کردستان در خبرگان رهبری: عاملان کاپیتولاسیون امروز دلسوز ملت ایران شده‌اند/ دشمن لحظه‌ای پیشرفت ما را برنمی‌تابد

سخنران راهپیمایی 13 آبان بندرعباس گفت: آنهایی که تا پیش از انقلاب با کاپیتولاسیون در ایران رفت و آمد می‌کردند امروز ژست حقوق بشری گرفته و دلسوز دروغین ملت ایران شده‌اند.

نماینده کردستان در خبرگان رهبری: عاملان کاپیتولاسیون امروز دلسوز ملت ایران شده‌اند/ دشمن لحظه‌ای پیشرفت ما را برنمی‌تابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم راهپیمایی 13 آبان در بندرعباس اظهار کرد: دشمنان هرگز پیشرفت و رشد ملت ایران را نمی‌خواسته‌اند و از پیش از انقلاب دیدیم که با تصویب کاپیتولاسیون بدنبال این بودند که هر ستمی خواستند به مردم ایران روا دارند و هیچ برخورد و اقدامی با آنان نشود.

 

وی با بیان این که همان‌هایی که با رفتار نژاد پرستانه بدنبال کاپیتولاسیون در ایران و دیگر ممالک بودند، اکنون با ژست دروغین حقوق بشری، دلسوز مردم ایران شده‌اند، خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمنان این است که می‌خواهند نور خدا را در میان ملت‌های آزاده و بزرگ جهان خاموش کنند و در این راه از هیچ توطئه‌ای نیز دریغ نمی‌کنند.

نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری، طراحی توطئه‌های شوم برای ملت‌های مختلف بخصوص مردم آزاده ایران را در ادامه درگیری حق و باطل در عالم دانست و تصریح کرد: مردم ما باور به ظهور دارد و ملتی باورمند به ظهور هرگز ناامید و دلسرد نمی‌شود.

آیت اله حسینی شاهرودی اضافه کرد: در پیش از انقلاب اسلامی، بیش از 40 هزار مستشار نظامی و سیاسی، تمامی امور این کشور را از عالی‌ترین جایگاههای ارتش تا ساختار برنامه ریزی و بودجه کشور تحت ید قدرت خویش داشتند و حتی برای ورود و خروج به کشور نیز از شاه و دستگاههای رژیم سابق اجازه نمی‌گرفتند و برجسته‌ترین نخبگان و افسران ما در برابر آنان فرصت سخن گفتن نمی‌یافتند و این چهره آمریکایی‌ها بود اما حالا آنان ژست دلسوزی ملت ایران را می‌گیرند.

 

وی گفت: شان و جایگاه یک گروهبان آمریکایی از ژنرال ایرانی بالاتر بود و آنان با کاپیتولاسیون بدنبال این بودند که بر فساد و هر رفتار جنایت واری در این کشور سرپوش بگذارند اما این امام (ره) بود که مقابل آنان ایستاد و جامعه ایرانی را روشن کرد و بساط ظلم استکبار را برچید.

نماینده کردستان در خبرگان رهبری ادامه داد: ملت ایران با آرمان بزرگی انقلاب کرد و همه آحاد ملت ایران در زمان انقلاب دقیقا می‌دانستند که برای چه می‌آیند و برای چه انقلاب می‌کنند.

وی با یادکردی از همه شهدای انقلاب اسلامی، تأکید کرد: خون پاک و مطهر شهدا همیشه حامی این انقلاب و نظام بوده و ملت ایران باور قلبی به راه خویش دارد و این جمعیت عظیم امروز در بندرعباس نیز نشان دهنده زنده بودن راهی است که امام خمینی (ره) بنای آن را نهاد.

آیت اله حسینی شاهرودی در پایان با تأکید بر ضرورت بیان و معرفی دستاوردهای انقلاب و اهمیت بیان تاریخ برای نسل جوان و نوجوان امروز، خاطرنشان کرد: حدیت از امام صادق(ع) داریم که از فتنه‌های زمان نترسید، فتنه‌ها باعث می‌شود منافقین شناخته شوند و در این آشوب‌های اخیر خیلی‌ها فتنه گردی خود را ثابت و شناساندند و بدانید که ملت ایران اینها را شناخت و راه خود را با شناخت هرچه بیشتری ادامه خواهد داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول