اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

روایت دروغ رسانه‌های معاند از مراسم هفت مهرشاد شهیدی‌نژاد/ پدر مهرشاد: باهمین آرامش به خانه‌هایتان بازگردید

پدر مهرشاد شهیدی‌نژاد در مراسم هفتم پسرش گفت: بدون اینکه خونی از دهان و دماغ کسی خارج شود، با همین آرامش به خانه‌هایتان بازگردید.

روایت دروغ رسانه‌های معاند از مراسم هفت مهرشاد شهیدی‌نژاد/ پدر مهرشاد: باهمین آرامش به خانه‌هایتان بازگردید

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مراسم هفتمین روز درگذشت مهرشاد شهیدی جوان ۲۰ ساله‌ای که در ناآرامی‌های هفته گذشته در اراک جان خود را از دست داد، امروز در آرامستان اراک برگزار شد.

در این مراسم عده‌ای اقدام به سر دادن شعارهای هنجارشکن کردند و قصد داشتند دست به آشوب بزنند که پدر مهرشاد شهیدی نژاد گفت: از همه شما که زحمت کشیدید آمدید تشکر می‌کنم، مراسم به پایان رسید، انرژی‌تان تخلیه شد خواهش می‌کنم بدون اینکه خونی از دهان و بینی کسی بیاید، با همین آرامش به خانه‌هایتان بازگردید.

رسانه‌های معاند که خوراکی برای پوشش اخبار دروغ خود در مراسم هفت مهرشاد شهیدی نداشتند، عکسی از پدر مرحوم شهیدی که در حال صحبت با مردم بود، منتشر کرده و به دروغ عنوان کردند، پدر مهرشاد از معترضین حمایت کرد.

به گزارش فارس در آیین خاکسپاری مهرشاد شهیدی عده ای آشوبگر با ایجاد آشوب و ناامنی با سلاح سرد به رئیس پلیس اراک و سه نیروی  امنیتی حمله کرده و به شدت آنها را مصدوم کردند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول