اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ایجاد صنایع تبدیلی برای محصولات کشاورزی لرستان ضروری است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مسئولان در زمینه ایجاد شرایط برای احداث صنایع تبدیلی درحوزه کشاورزی از جمله انار، انجیرو سایر محصولات دراستان تلاش کنند.

ایجاد صنایع تبدیلی برای محصولات کشاورزی لرستان ضروری است

به گزارش روز پنجشنبه خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی امشب در مراسم معارفه امام جمعه جدید معمولان اظهار کرد: شهر معمولان با دارابودن موقعیت جغرافیایی، مواهب طبیعی، نیروی انسانی توانمند و متعهد نقش ممتازی در دوران دفاع مقدس و صحنه های مختلف انقلاب اسلامی علی‌رغم تهدیدهای دشمن ایفا و شهدا، جانبازان و آزادگانی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و شایسته خدمت‌گذاری در خورشان است.

وی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند در گذشته کاستی‌هایی داشتیم که مسئولان باید آنها را شناسایی و برطرف کنند و عملکرد چرخه اداری و سازمانی مورد رضایت مردم باشد که در غیر این صورت تدبیر آن سازمان یا اداره در تراز انقلاب اسلامی نیست و باید تحول ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: بنابر این مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، بخشداران و تمام مسئولان و دست اندرکاران باید به طور اساسی به فکر جبران کاستی‌ها و ایجاد تحول در راستای افزایش رضایت‌مندی  مردم باشند.

وی بر حضور پرشور در نماز جمعه تاکید کرد و افزود: نماز جمعه در فراز و نشیب‌ها نقش نردبانی را ایفا کرده که انقلاب اسلامی را از آن عبور داده و دشمنان روی تعداد شرکت کنندگان در این فریضه عبادی سیاسی محاسبه می‌کنند.

شاهرخی یادآورشد: درخواست از مسئولان استانی برای حضور در شهرستان‌ها از وظایف مدیران شهرستانی است که به عنوان یک ضعف در استان احساس می‌شود و باید برطرف شود و مدیران شهرستانی باید زمینه حضور مسئولان و بیان مطالبات منطقی ، علمی و کارشناسی مردم در حضور آنان را ایجاد کنند.

وی افزود: مسئولان  در شورای برنامه ریزی استان لرستان حضور فعال داشته باشند تا نیازهای مناطق مختلف برحسب اولویت‌ها در این شورا تصویب شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مسئولان در زمینه ایجاد شرایط برای احداث صنایع تبدیلی درحوزه کشاورزی از جمله انار، انجیر و سایر محصولات دراستان تلاش کنند.

شاهرخی افزود: مسئولان در دیدارهای مردمی از نزدیک مسایل و مشکلات آنان را مورد بررسی و پی‌گیری قرار دهند و در این نشست‌ها دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم بیان کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول