اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

محمدی:برای کسب بهترین نتایج به جام جهانی خواهیم رفت/هدف من طلای مسابقات جهانی 2023 است

کشتی‌گیر فرنگی کشورمان گفت: از آمادگی خوبی برخورداریم و ان‌شاءالله بتوانیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

محمدی:برای کسب بهترین نتایج به جام جهانی خواهیم رفت/هدف من طلای مسابقات جهانی 2023 است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ایمان محمدی عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی گفت: با آمدن کادرفنی جدید در تیم ملی کشتی فرنگی، حدود دو ماهی است که برای مسابقات امیدهای جهان و مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی که قرار است در آذربایجان برگزار شود، در اردو هستیم. از آمادگی خوبی برخورداریم و ان‌شاءالله بتوانیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

وی در ادامه افزود: من هم از شرایط خوبی برخوردار هستم. در مسابقات قبلی یعنی امیدهای جهان توانستم مدال طلا را کسب کنم و از لحاظ بدنی و روحی شرایط بسیار خوبی دارم و امیدوارم بتوانم در آذربایجان بهترین کشتی‌ها را بگیرم و نمایش خوبی انجام دهم. کادرفنی قوانین جدید داوری و قوانین برگزاری مسابقات را برای ما بازگو کرده‌اند و از این قوانین ما شناخت کاملی داریم.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص مسابقات جهانی کشتی فرنگی آذربایجان اذعان داشت: ما با ترکیه و قرقیزستان هم‌گروه هستیم و اگر هر دوی این مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذاریم، باید با برنده گروه مقابل مسابقه دهیم. در گروه مقابل هم تیم صربستان و تیم‌های قدرتمند دیگری حضور دارند که به نظر من مسابقات بسیار جذاب و سنگینی را در پیش داریم. مسابقات جام جهانی حدود سه سالی است به خاطر شیوع کرونا برگزار نشده و امسال بعد از سه سال مسابقات قرار است برگزار شود و تیم‌ها با تمام قدرت در این میدان حاضر خواهند شد. آنها برنامه ویژه‌ای برای این رقابت‌ها دارند و اکثر عنوان‌دارهای جهان هم در تیمی به نام منتخب جهان جمع شده‌اند و تیم‌های صربستان، ترکیه و آذربایجان با تیم‌های اصلی‌شان در این مسابقه حضور پیدا کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف من مدال طلای مسابقات جهانی 2023 است که قرار است در کشور مجارستان برگزار شود و اگر عضو تیم ملی باشم تمام تلاشم را می‌کنم که در آنجا هم بهترین مدال را کسب کنم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول