اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازی با مس سونگون جذابیت‌های خاصی دارد

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: بازی با مس جذابیت‌های خاص خودش را دارد چرا که دو تیم بزرگ فوتسال روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

بازی با مس سونگون جذابیت‌های خاصی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص بازی با مس سونگون اظهار داشت: بازی با مس برایمان مثل بقیه بازی‌های است، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در این بازی ۳ امتیاز را بگیریم، امیدوارم بازی خوبی شود و هرکسی که آن را می‌بیند، لذت ببرد.

وی ادامه داد: این بازی جذابیت‌های خاص خودش را دارد چرا که دو تیم بزرگ فوتسال روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند، بین این دو تیم جابجایی‌های زیادی وجود داشته که به نظر در بخش حرفه‌ای، این موضوع طبیعی است؛ تعداد زیادی از بازیکنان در گیتی‌پسند بودند و حالا در مس هستند و برعکس، این اتفاق در فوتسال حرفه‌ای یک موضوع عادی است.

کشاورز در خصوص وضعیت تیمش گفت: به طور کلی وضعیت تیم خیلی خوب است و همه بازیکنان باانگیزه تمرین و تلاش می‌کنند و مصدوم و محروم نداریم و همه تلاش می‌کنند تا در دیدار روز جمعه عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد هواداران گفت: امیدوارم شرایطی شرایطی فراهم شود تا تماشاگران هم از این دیدار از نزدیک دیدن کنند، در هفته‌های اخیر برخی از بازی‌ها با تماشاگر برگزار شد و امیدوارم در ادامه تمامی دیدارها با حضور تماشاچیان برگزار شود.

وی با اشاره به مسائل داوری بیان کرد: یکی از ارکانی که بازی را زیباتر می‌کند، داوری است، ما در فوتسال ایران داور خوب کم نداریم و از کمیته داوران خواهش می‌کنیم که شجاع‌ترین داور را برای این بازی انتخاب کنند تا کنترل خوبی روی این دیدار داشته باشد.

کشاورز در مورد خرید فرهاد فخیم کاپیتان سابق مس سونگون توسط گیتی‌پسند تصریح کرد: از جذب فرهاد خیلی خوشحالیم، وی می‌تواند در کنار دیگر بازیکنان به روند کاری تیم ما کمک کند، بعد قطع همکاری او با مس، مذاکره را شروع کردیم، دیدگاه‌های ما نزدیک هم بود و در آخر توانستیم به توافق برسیم؛ امیدوارم او بتواند به تیم ما کمک کند، تنها چیزی که می‌توانم در مورد فخیم بگویم این است که او با انگیزه بسیار کار می‌کند و این در رفتار و تمرین کردنش مشهود است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول