اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

همایش ۲۰۰۰ نفری دختران ولایی دهه هشتادی در بیرجند

همزمان با نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس خراسان جنوبی، همایش ۲۰۰۰ نفری دختران ولایی دهه هشتادی در شهرستان بیرجند برگزار شد.

همایش ۲۰۰۰ نفری دختران ولایی دهه هشتادی در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، زنگ استکبارستیزی صبح امروز در مدارس استان خراسان جنوبی نواخته شد و علاوه بر آن همایش دو هزار نفری دختران ولایی دهه هشتادی در شهرستان بیرجند نیز برگزار شد.

نواخته شدن زنگ استکبارستیزی با مشت‌های گره کرده 2 هزار دانش‌آموز دختر ولایی دهه هشتادی و شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل‌سعود  و داعش همراه شد.

دختران ولایی استان در این مراسم، پرچم‌های زیبای ایران اسلامی را به اهتزاز در آوردند و آمادگی خود را برای حضور در مراسم راهپیمایی 13 آبان با شعار "می‌آییم برای ایران قوی" اعلام کردند. 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه ما به ایران قوی افتخار می‌کنیم و هر کشور دیگری بود با یکی از این جنگ‌ها از هم می‌پاشید، اما در سطح بین‌المللی حرف برای گفتن داریم، اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم است که تجمع ایجاد کند و تجمعات را به سمت اغتشاش سوق دهد، سپس کشته‌سازی کند در صورتی که همه این اقدامات توسط عوامل دشمن انجام می‌شود و مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند.

طالبی افزود: اخیرا شاهد فعالیت گروهک‌های ضدانقلاب و تروریستی در مناطقی از شرق و غرب کشور بودیم و برای ما مایه بسی افتخار است که دشمن با همه توان و تجهیزات خود در جنگ ترکیبی به میدان آمده و همه اینها نشان از ایران قوی دارد.

وی با بیان اینکه در اتفاقات اخیر پشت صحنه این کشته‌سازی‌ها با تلاش شبانه‌روزی دستگاه‌های امنیتی کشف شده و در زمان خود به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: دشمن چند نوع جنگ را به‌طور همزمان به مرحله اجرا درآورده که جنگ شناختی از مهمترین آنها است و با القای دروغ و روایت‌های ساختگی درصدد تاثیرگذاری بر افکار مردم به‌ویژه جوانان هستند.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: با وجود همه نقشه‌ها و ترفندهای دشمن یکی پس از دیگری خنثی می‌شود و دلیل اصلی آن بصیرت و پشتیبانی مردم است. ما به قدری قوی شده‌ایم که هیچ ابرقدرتی جرات اینکه کوچکترین تعرضی به نظام جمهوری اسلامی داشته باشد را ندارد و اگر جرات داشتند لحظه‌ای تامل نمی‌کردند.

طالبی با تاکید بر اینکه  اقدامات کوردلانه‌ای همچون حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز نیز از سر استیصال استکبار بوده و ابرقدرتی آنها پوشالی است فقط امپراتوری رسانه‌ای را برای تبلیغ تشکیل دادند که دروغ و کذب است، ادامه داد: تا زمانی که ولی فقیه در کشور داریم و متکی به اسلام و آموزه‌های اسلامی باشیم هیچ نگرانی نداریم در عین حال که نقشه‌های شوم دشمن را باید به موقع بشناسیم و آمادگی مقابله داشته باشیم.

وی با اشاره به 13 آبان اظهار داشت: باید در روز 13 آبان دست در دست هم اقدامات استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم کنیم و در این روز نشان خواهیم داد که پیر و جوان، زن و مرد، دختر و پسر متحد در کنار یکدیگر ولایتمدار هستند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

طالبی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و مستکبر کسانی هستند که چون نمی‌توانستند اهداف متعالی جمهوری اسلامی ایران را تحمل کنند جنگ هشت ساله تمام عیار را بر کشور تحمیل کردند، همزمان با هشت سال جنگ، ترورها را در دستور کار قرار دادند و کودتا در کشور به راه‌ انداختند.

وی گفت: مستکبرین کشورهایی هستند که داعش را به وجود آوردند و به بهانه مقابله با داعش، کشورهای اسلامی را مورد هجوم قرار دادند، مستکبران القاعده را به وجود آوردند و به بهانه القاعده، به افغانستان و سایر کشورها حمله کردند و تجمعات را به خاک و خون کشیدند.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول