اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در اسرع وقت تکمیل می‌شوند

وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان درصدد است تا هر چه سریع‌تر برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.

پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در اسرع وقت تکمیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، سید حمید سجادی شامگاه چهارشنبه در سفر به شهرستان پل‌دختر در جمع مسئولان و مردم درسالن شهید نعمتی این شهر اظهار کرد: با تلاش جهادی مسئولان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲ میلیون متر مربع به سرانه ورزشی کشور اضافه شده ، اما کافی نیست وهنوز تکالیف و وظایف زیادی در حوزه ورزش باید انجام شود.

وی افزود: مجموعه‌هایی نیز در حوزه ورزش نیاز به‌بازسازی، نوسازی و به‌روزرسانی دارند که نسبت به این مهم اقدام می‌شود.

وزیر ورزش وجوانان گفت: یکی از هنر‌های مدیریت در عرصه ورزش و جوانان نوع بهره‌برداری و نگه‌داری است که انتظار می‌رود مسوولان ورزش پل‌دختر دست در دست هم دهند تا زمین چمن که به این زیبایی احداث شده، استخر شنا و امثال آن حتی یک ساعت خالی نماند و این همان هنر مدیریت است.

وی بر مدیریت بهینه در استفاده از دارایی‌های ورزشی درپل‌دختر تاکید کرد و افزود: قابل توجه مسوولان در حوزه ورزش و جوانان که همه فعالیت‌ها در این حوزه تنها مختص به سالن و اماکن ورزشی نیست، بلکه با توجه به امکانات طبیعی منطقه ظرفیت‌های طبیعی زیادی برای استفاده‌های ورزشی در شهرستان وجود دارد که قابلیت بهره‌وری دارند.

سجادی یادآورشد: تک‌تک هیات‌های ورزشی یک بردار دارند که جمع آنها بردار برآیند برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های ورزشی است که نتیجه تلاش و توجه مدیران مربوطه است.

وی از برنامه‌ریزی برای تامین منابع جهت راه‌اندازی پیست تارتان در پل‌دختر خبر داد و افزود: در این صورت پشت دروازه‌های زمین چمن مصنوعی به چمن نیاز ندارد و تارتان و پیست دو میدانی در کنار فوتبال ایجاد می‌شود که باید مختص دو و میدانی‌ها باشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: استان لرستان در حوزه ورزش کشور، منشاء بسیاری از اتفاقات بزرگ بوده است و در عرصه جوانان نیز در این استان به‌ویژه در دوران دفاع مقدس شاهد سلحشوری‌های جوانان این استان بوده‌ایم.

وی به سیل سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط ناگوار سیل در شهرستان پل‌دختر مردم را در سراسر کشور تحت تاثیر قرار داد و همه دوست داشتن در کمک به مردم سهیم باشند.

سجادی یادآور شد: برای خرید خودرو جهت ورزش و جوانان پل‌دختر یک سری محدودیت‌ها وجود دارد که تلاش می‌شود شرایطی برای فراهم کردن آن مهیا شود.

وی با بیان اینکه تازه برای پیشرفت ورزش پل‌دختر یا علی گفتیم و اول کار هستیم، افزود: تمام تلاش وزارت ورزش و جوانان برای تهیه تجهیزات و امکانات اماکن ورزشی در پل‌دختر صورت خواهد گرفت.

وزیر ورزش و جوانان گفت: یک سری کارهای تخصصی حتی برای استاندارد سازی تجهیزات جهت انجام فعالیت‌های ورزشی و در عین حال اهمیت صحت و سلامت ورزش‌کاران در پل‌دختر لازم است که مورد توجه قرار خواهد گرفت.

سجادی افزود: دولت تمام و نهایت تلاش خود را برای رشد استعدادهای جوانان و نوجوانان درجای جای کشور به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول