اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش بازیکن استقلال به احتمال حضور در لیست نهایی تیم ملی/ محبی: قهرمانی حق مان بود

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: قهرمانی حق‌مان بود و باید با اختلاف 4-3 گل نساجی را می بردیم.

واکنش بازیکن استقلال به احتمال حضور در لیست نهایی تیم ملی/ محبی:  قهرمانی حق مان بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد محبی پس از برتری استقلال در دیدار سوپرجام، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و از همان ابتدا هم شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. روی ارسال کرنر ارسلان مطهری گل خیلی خوبی زد. پس از آن هم من و مهدی قائدی فرصت داشتیم. قهرمانی حق‌مان بود و مبارک باشگاه استقلال و هوادارانش باشد.

وی درمورد موقعیت از دست رفته‌اش در این مسابقه گفت: جذابیت فوتبال به همین موقعیت از دست  دادن‌ها است. اگر همه توپ‌ها به گل برود، جذابیت فوتبال از بین می‌رود. دست کم 4-3 شانس گلزنی داشتیم و می توانستیم با اختلاف گل زیادی بازی را ببریم اما نشد. 

بازیکن استقلال درخصوص استرس باشگاه برای انتقال پول رضایت نامه او به سانتاکلارا بلژیک، گفت: من در جریان انتقال پول نبودم اما می دانستم این کار انجام می‌شود.

محبی درباره میزان رضایت از عملکرد خودش و اینکه تا چه اندازه به قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی امیدوار است، توضیح داد: پیش از این هم گفتم تمام تلاش من روی عملکرد خود است و تمام تمرکز خود را می‌گذارم تا بهترین روند فوتبالی را داشته باشم. سایر مسائل را به خدا می سپارم. هر چه خودش بخواهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول