اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

میرزایی: خوشحالم در تیمی بازی می‌کنم که نام بزرگی دارد/ آینده استقلال با ساپینتو روشن است

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم که در تیمی بازی می‌کنم که نام بزرگی دارد.

میرزایی: خوشحالم در تیمی بازی می‌کنم که نام بزرگی دارد/  آینده استقلال با ساپینتو روشن است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا میرزایی بعد از قهرمانی در سوپرجام اظهار داشت: خداراشکر بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و یک قهرمانی به هواداران تقدیم کردیم تا شاید کمی توانسته باشیم آن ها را شاد کنیم. 

بازیکن استقلال در خصوص آینده استقلال با ساپینتو عنوان کرد: خودتان همه چیز را می‌بینید ما بازی به بازی بهتر می‌شویم همه بازیکنان زحمت می‌کشند، چه بازیکنی که یک دقیقه بازی می‌کند و چه بازی کنی که 90 دقیقه بازی می‌کند همه تلاش می‌کنند تا عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند و خوشحالم که امروز این قهرمانی برای استقلال به دست آمد. قطعاً آینده استقلال با ساپینتو روشن است.

میرزایی در خصوص بازی کردن در تیم استقلال و قرار گرفتن در ترکیب توسط سرمربی گفت: خدارا صد هزار مرتبه شکر می‌کنم در تیمی بازی می‌کنم نام بزرگی دارد و 2 بار قهرمان آسیا شده است و نیاز به گفتن من نیست. خیلی خوشحالم که رفته رفته می توانم خودم را با شرایط تیم وقف دهم و در ترکیب استقلال قرار بگیرم. بازی به بازی باید بهتر عمل کنم چرا که هواداران از هر بازیکن انتظاراتی دارند که باید آن ها را برآورده کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول