اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ریل‌گذاری دولت جدید با محوریت توسعه فرودگاه‌های کشور امیدوارکننده است/رفسنجان نیاز به پرواز بین‌المللی دارد

معاون وزیر راه و رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: ریل‌گذاری و تغییر سیاست در دولت جدید و برنامه هفتم با محوریت توسعه فرودگاه‌های کشور اتفاق افتاد که جای امیدواری دارد.

ریل‌گذاری دولت جدید با محوریت توسعه فرودگاه‌های کشور امیدوارکننده است/رفسنجان نیاز به پرواز بین‌المللی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، رئیس سازمان هواپیمایی کشور امروز در جلسه اعضای کمیسیون عمرانی مجلس که در محل دفتر امام‌جمعه رفسنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه هواپیمایی کشور اوضاع خوبی نداشت، اظهار کرد: شرایط کرونایی و تحریمی از سویی و سیاستگذاری‌های دولت از سوی دیگر موجب اتفاقاتی شده بود.

محمدی‌بخش اضافه کرد: ریل‌گذاری و تغییر سیاست در دولت جدید و برنامه هفتم با محوریت توسعه فرودگاه‌های کشور اتفاق افتاد که جای امیدواری دارد.

وی با بیان اینکه ۹۰ فرودگاه با بهره‌برداری کم در کشور داریم، عنوان داشت: تعداد هواپیماها و فرودگاه‌ها تراز نبود که اینک به سمت بهتری حرکت می‌کنیم.

محمدی‌بخش با بیان اینکه فرودگاه رفسنجان زیرساخت‌های لازم را برای اجرای مأموریت دارد، بیان کرد: این فرودگاه از جهت اقلیمی، سیاسی و امنیتی حائز اهمیت است و باید توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه توسعه فرودگاه در حال حاضر انجام و افزایش پرواز است، گفت: ایران‌ایر هفته‌ای دو روز پرواز دارد، قول می‌دهیم افزایش پرواز داشته باشیم و خطوط عتبات هم فعال شوند.

معاون وزیر راه هواپیما را الفبای آبادانی خواند و ابراز داشت: اگر سیاست‌گذاری درستی در مجموعه ااستان کرمان انجام شود اتفاقات بزرگی در استان رقم می‌خورد.

 وی عنوان کرد: با توجه به اینکه یکی از بهترین محصولات با ارزش افزوده را در رفسنجان در اختیار دارید، برای صادرات این محصول، راهی جز راه‌اندازی پروازهای بین‌المللی ندارید.

تخصیص ۱۰ میلیارد تومان جهت نوسازی و تکمیل زیرساخت‌های فرودگاه رفسنجان

سیدی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور نیز در این جلسه با بیان اینکه ایمنی و امنیت فرودگاه حائز اهمیت زیادی است، اظهار کرد: باند فرودگاه سال ۸۴ بازسازی و تعویض شد، دستگا‌ه‌های فرودگاه استاندارد هستند اگرچه عمرشان بالای ۲۰ سال است.

وی اضافه کرد: ۵ میلیارد تومان برای نوسازی دستگاه‌ها در حوزه دوربین‌های مداربسته و دیوارهای حفاظتی، امنیتی و تأسبسات و ۵ میلیارد نیز برای تکمیل زیرساخت‌های فرودگاه تعریف شد.

سیدی با بیان اینکه از شرکت مس انتظار داریم تا کمک دولت باشد و در رفع نواقص فرودگاه رفسنجان نقش‌آفرینی کند عنوان کرد: فرودگاه رفسنجان نیازهای اساسی دارد اما آنچه در اختیار ما باشد، انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول