اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۴ کارمند پلیس ساختمانی شهرداری ملارد دستگیر شدند/ دادستان: دستگیری‌ها ادامه دارد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد با اشاره به دستگیری ۴ کارمند پلیس ساختمانی شهرداری ملارد به اتهام اخذ رشوه و کشف اموال نامشروع شامل طلا و غیره از متهمان، گفت: دستگیری‌ها در این حوزه ادامه خواهد داشت.

۴ کارمند پلیس ساختمانی شهرداری ملارد دستگیر شدند/ دادستان: دستگیری‌ها ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، مهدی جهانشیری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد با تأکید بر مبارزه با فساد اداری و مالی در نهادها و ادارات اظهار کرد: چهار کارمند پلیس ساختمان شهرداری ملارد به اتهام فساد مالی و اخذ رشوه توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از متهمان اموال نامشروع شامل طلا و غیره کشف شده است افزود: متأسفانه عدم نظارت بر پلیس ساختمانی توسط شهرداری و برخی دست‌های پشت پرده منجر به زد و بند در ساخت ‌و سازهای غیرمجاز در ملارد شده است.

دادستان ملارد با بیان اینکه دستگیری‌ها در این حوزه ادامه خواهد داشت گفت: برخی افراد از گذشته درس عبرت نمی‌گیرند و خود را گرفتار فساد مالی می‌کنند که نهادهای امنیتی و قضایی در این حوزه هوشیارانه عمل و قطعاً فساد را ریشه‌کن خواهند کرد.

جهانشیری در پایان با هشدار به مدیریت شهری ملارد خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری باید به تمامی فعالیت‌های عوامل زیر مجموعه خود نظارت دقیق داشته باشند تا چنین اتفاقاتی در مجموعه شهرداری رخ ندهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول