اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هشدار مدیریت بحران نسبت به آب‌گرفتگی و وزش باد شدید در اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به نفوذ سامانه بارشی به استان گفت: لغزندگی جاده، آب گرفتگی معابر عمومی، ایجاد روان آب در مسیل‌ها، احتمال اختلال در تردد در مسیرهای مواصلاتی هم مرز به علت بارش و لغزندگی پیش‌بینی می‌شود.

هشدار مدیریت بحران نسبت به آب‌گرفتگی و وزش باد شدید در اصفهان

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نفوذ سامانه بارشی از اواخر روز چهارشنبه تا پایان روز پنجشنبه در نیمه جنوبی، غربی و شرقی استان اظهار داشت: این سامانه بارشی همراه با رگبار باران، رعد و برق خواهد بود و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به کاهش دما و وزش باد شدید موقتی در سطح استان افزود: لغزندگی جاده، آب گرفتگی معابر عمومی، اختلال در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی و ایجاد روان آب در مسیل‌ها، احتمال اختلال در تردد در مسیرهای مواصلاتی هم مرز با استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد و لرستان به علت بارش و لغزندگی پیش‌بینی می‌شود.

شیشه‌فروش با تأکید بر ضرورت احتیاط در سفرهای برون شهری و عدم فعالیت کوهنوردی در مناطق غرب و جنوب استان تصریح کرد: از تردد و اسکان در بستر و حریم رودخانه‌ها و حاشیه مسیل‌ها خودداری شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به آمادگی دستگاه‌های امدادی و مدیریت بحران در مناطق تحت تأثیر، خاطرنشان کرد: احتیاط لازم هنگام تردد جاده‌ای، اجتناب از چرای دام در مناطق مرتفع، مرتعی و حاشیه رودخانه‌ها، پاکسازی دهانه پل‌ها و آب‌روها، عدم پارک خودرو در کنار درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره توصیه می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ع/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول