اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

امیری:اتحاد و همدلی به وضوح در تیم ملی دیده می‌شود/ می‌خواهیم نتیجه‌ای در شان ایران بگیریم

هافبک تیم ملی کشورمان گفت: اتحاد و همدلی به وضوح در تیم ملی دیده می‌شود و همه در تلاشند تا نتیجه‌ای در نام و شان ایران کسب کنند.

امیری:اتحاد و همدلی به وضوح در تیم ملی دیده می‌شود/ می‌خواهیم نتیجه‌ای در شان ایران بگیریم

به گزارش خبرگزاری فارس، وحید امیری در حاشیه تمرین تیم ملی اظهار داشت: چیزی که اکنون به وضوح به چشم می‌آید، این اتحاد و همدلی است که در تیم به وجود آمده. چون نزیک جام جهانی هستیم، تمام مسئولان ، کادر فنی و بازیکنان تمام تلاششان این است که این همدلی به شکل خوب به وجود آید تا در جام جهانی نتیجه‌ای در خور نام ایران کسب کنیم.

ملی‌پوش کشورمان ادامه داد: اسکوچیچ زحمت کشیدند و تیم ملی را به جام جهانی رساندند ولی در توانایی، اقتدار و مسائل فنی حرفی در خصوص کی‌روش نمی‌ماند. او در بهترین تیم‌های دنیا مربیگری کرده و 8 سال نیز در ایران زحمت کشیدند. در این مدت ایران همیشه در رده‌بندی  فیفا تیم اول آسیا نام داشت. الان همه می‌بینیم که همگی در حال تلاش هستند و کادر فنی و کادر مدیریت می‌خواهند بهترین نتیجه را بگیرند. ان‌شاءالله بتوانیم چیزی که مردم و خود ما انتظار داریم را بدست آوریم.

امیری اظهار داشت: هر چند کار ما بسیار سخت است و برخی پیش از مسابقات، این گروه را کوچک کردند و صعود ایران را آسان دانستند ولی کار بسیار سخت است و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بهترین نمایشمان را به اجرا گذاریم.

پایان پیام/


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول