اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

مرتضوی: بدهی ٢ هزار میلیاردی داروخانه‌ها پرداخت شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بدهی ٢ هزار میلیاردی داروخانه‌ها پرداخت شد، گفت: مواد اولیه به صورت وفور تامین و توزیع شده و برای تولید داروهای آنتی‌بیوتیک ظرفیت‌های جدیدی تامین کردیم.

مرتضوی: بدهی ٢ هزار میلیاردی داروخانه‌ها پرداخت شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت از تمهیدات این وزارتخانه برای بازار دارو خبر داد و گفت: مواد اولیه به صورت وفور تامین و توزیع شده است و برای تولید داروهای آنتی‌بیوتیک ظرفیت‌های جدیدی تامین کردیم.

وی در خصوص تولید سرم نیز توضیح داد: تا پایان سال ظرفیت تولید سرم را به ۶ میلیون سرم در ماه خواهیم رساند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات دارویی با دستورات رئیس جمهور کاهش یافته است، اظهار داشت: بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان بدهی به داروخانه ها داشتیم که تامین و پرداخت شد. اگر مقدار جزئی مانده باشد، پرداخت می‌کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عمچنین اظهار داشت: امروز نیز ۵ هزار میلیارد تومان بدهی به بیمارستان‌ها پرداخت می‌شود.

مرتضوی همچنین درباره برنامه دولت برای بهبود معیشت مردم اظهار داشت: در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برنامه‌های متنوعی داریم؛ نگاه کلان دولت بهبود معیشت برای همه دستگاه‌های اجرایی و شغلی در کشور است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: تصمیمات خوبی در این زمینه هم برای کارمندان و کارگران و بازنشستگان گرفته شده و مأموریت ما در وزارت کار رفع فقر نسبی و مطلق و ایجاد رونق اقتصادی است.

مرتضوی درباره لغو بیمه قرارداد تکمیلی بازنشستگان گفت: این موضوع صحت ندارد و بدهی‌ها در این بخش پرداخت شده است و رقم این بدهی حدود ٢ هزار میلیارد تومان به داروخانه‌ها بوده که پرداخت شد.

وی با تاکید بر اینکه رفع فقر مطلق و کاهش فقر نسبی و به ظرفیت اسمی رساندن واحدهای تولیدی ماموریت ویژه این وزارتخانه است.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول