اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قنبرزاده: دوست نداریم مشکلات فوتبال به دعاوی کشیده شود/ خواسته کی‌روش خارج از وظایف فدراسیون بود

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: دوست نداریم مشکلات فوتبال را به دعاوی بکشانیم و می‌خواهیم با مذاکره و گفت‌وگو حل کنیم.

قنبرزاده: دوست نداریم مشکلات فوتبال به دعاوی کشیده شود/ خواسته کی‌روش خارج از وظایف فدراسیون بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، منصور قنبرزاده در مورد اعتراض تیم‌ها به زمین بازی سوپرجام اظهار داشت: بازی های لیگ برتر در این زمین انجام می‌شود و مشکل خاصی ندارد و براساس مولفه‌ها و تصمیم گیری هایی که شد، کرمان انتخاب شد.

وی در مورد ناراحتی کی روش از نبود شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان و بازگشت آنها به قطر گفت: این دو بازیکن تحت قرارداد باشگاه خود هستند و طبق مقررات فیفا حدود 8 روز قبل از جام جهانی می‌توانند به تیم مای اضافه شوند. نکته اینجاست که لیگ قطر به پایان رسیده، اما آنها را ترخیص نکرده‌ بودند و تاج در این باره رایزنی کرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص گلایه‌های کی روش گفت: چیزی که کی روش عنوان می‌کرد خارج از وظایف فدراسیون بود و مقررات فیفا بود، اما در مورد امکانات موادی که لازم بوده را تهیه کردیم و مشکل خاصی نداشتیم.

قنبرزاده در مورد شرایط استقلال و پرسپولیس برای حضور در آسیا گفت: این دو تیم مشکلاتی مانند حقوقی و بدهی های انباشته را داشتند، اما خود باشگاه‌ها خیلی همکاری می‌کنند و در حال فعالیت هستند و با کمیته صدور مجوز حرفه‌ای هم جلسات مکرری را دارند تا این نواقص را رفع کنند. بخشی هم مربوط به فدراسیون می‌شود که تمام و کمال در خدمت باشگاه‌ها است. 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد جلسه با فتح الله زاده برای تبلیغات محیطی گفت:  قراردادی بین استقلال و سازمان لیگ وجود داشته که به مشکل برخورده است. سعی می‌کنیم با گفت‌وگو و مذاکره راه حل خوبی را پیدا کنیم و هم مفاد قرارداد رعایت شود، چون اصلا دوست نداریم مشکلات فوتبال را به دعاوی بکشانیم.

وی در مورد اعتراض تیم‌ها به داوری گفت: البته سازمان لیگ در بحث داوری هیچ دخل و تصرفی ندارد و کمیته داوران در این زمینه کار می‌کند. البته در این مورد VAR می‌تواند کمک کند و موضوع دیگر سازماندهی داوران است.

قنبرزاده در مورد شرایط تیم ملی در جام جهانی و نتایج آن گفت: فوتبال غیر قابل پیش بینی است، اما به نظر من اگر تیم ملی آرامش و تمرکز داشته باشد، ما شانس صعود از گروه‌مان را داریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول