اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اجرای ۱۱۳ طرح نیروگاه‌های خورشیدی کوچک با حمایت کمیته امداد اصفهان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گقت: از سال گذشته تاکنون ۱۱۳ طرح نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس با هدف تامین درآمد پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

اجرای ۱۱۳ طرح نیروگاه‌های خورشیدی کوچک با حمایت کمیته امداد اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون ۱۱۳ طرح نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس با هدف تأمین درآمد پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بالغ بر ۱۱میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.  

وی نیروگاه‌های خورشیدی را یکی از بهترین طرح‌های اشتغال باثبات و دانش بنیان برای مددجویان معرفی کرد و گفت: برای احداث نیروگاه خانگی با ظرفیت ۵ کیلووات، علاوه بر مشاوره شغلی و پرداخت تسهیلات توسط این نهاد، دوره‌های آموزشی، صفر تا صد نیروگاه‌های خورشیدی و آشنایی با تجهیزات، جزئیات نصب و نگهداری از طریق پیمانکاران به مددجویان ارائه می‌شود.

رضایی با اشاره به شرایط مورد نیاز برای اجرای این طرح، بیان کرد: مددجویان دارای ملک شخصی، کنتور برق به نام و ساختمانی دارای سازه‌های بتنی یا آهنی، می‌توانند تجهیزات پنل‌های خورشیدی را در فضای ۶۰ متر مربعی جانمایی کرده و از محل فروش برق تولیدی این دستگاه‌ها، درآمد مناسبی کسب کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ع) استان اصفهان به تأیید بیش از ۵۰۰ منزل مددجوی متقاضی برای اجرای این طرح، توسط اداره برق اشاره کرد و خاطرنشان کرد: هر کیلووات ساعت برق تولیدشده پنل‌های خورشیدی، به مبلغ ۲۲هزار ریال توسط اداره برق خریداری می‌شود.   

پایان پیام/۶۳۱۲۹/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول