اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پلیس انقلابی و مکتبی برای دشمن قابل تحمل نیست

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با توجه به تحریم‌های اتحادیه اروپا گفت: پلیس انقلابی و مکتبی برای دشمن قابل تحمل نیست.

پلیس انقلابی و مکتبی برای دشمن قابل تحمل نیست

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر و مراسم افتتاحیه مرکز تربیت و تعالی حضرت ثامن الحجج سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در قم اظهار داشت: سرمایه بزرگ انتظامی وجود مجاهدانی شجاع و بصیر و با روحیه معنوی و انقلابی است که در مقابل هر گونه ناامنی سینه سپر می کنند و از جان و مال و ناموس مردم دفاع می کنند.

وی گفت: وجود تک تک این کارکنان زحمتکش و پرتلاش مایه افتخار نظام اسلامی است که به صورت شبانه روزی در تمام نقاط کشور صادقانه و بی منت به مردم خدمت می کنند و به این خدمتگزاری افتخار می کنند و برای خود یک فرصت مغتنم می شمارند.

ادیانی به تحریم‌های فرماندهان و روسای پلیس  اشاره و تصریح کرد: اگر امروز اتحادیه اروپا سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی را تحریم می کند نشان از جهت گیری درست و انقلابی سازمان است که تلاش دارد پلیس انقلابی و مکتبی که با تمام وجود در خدمت حفظ ارزش‌ های انقلاب و اسلام است تربیت نماید و این برای دشمنان نظام قابل تحمل نیست.

وی با بیان اینکه در واقع اتحادیه اروپا این جهت گیری انقلابی و اسلامی انتظامی را تحریم کرد افزود: دشمنان تلاش دارند مجموعه های انقلابی و ارزشی نظام اسلامی چون انتظامی یک مجموعه ای بی تفاوت و بدون موضع انقلابی باشد؛ اما این توطئه و آرزوی آنان هم بر باد رفت و با لطف و عنایت الهی و تلاش همه فرماندهان و مسؤولان فراجا ، ما یک پلیسی پا به کار و آماده و با روحیه معنوی داریم که نظام اسلامی در همه حوادث می تواند با اطمینان به این مجموعه مجاهد تکیه کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا خاطرنشان کرد: اطمینان داریم که نظام مظلوم و مقتدر اسلامی با وجود مجموعه هایی دلسوز و خدمتگزاری چون انتظامی از همه این خطرات و حوادث با سلامت و اقتدار عبور خواهد کرد و دشمنان و بدخواهان نظام را ناامید و ذلیل خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول