اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کشاورز: برای کسب 3 امتیاز به مصاف مس می‌رویم/ فخیم بازیکنی بزرگ و با انگیزه است

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: برای ما فرقی ندارد که در مقابل چه تیمی بازی داریم چون همیشه تلاش من و بازیکنانم گرفتن 3 امتیاز بازی و شاد کردن دل هواداران است.

کشاورز: برای کسب 3 امتیاز به مصاف مس می‌رویم/ فخیم  بازیکنی بزرگ و با انگیزه است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال از امروز با انجام 3 دیدار در شهرهای مختلف در حالی برگزار می‌شود که دیدار ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران قرار است روز جمعه در اصفهان بین تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون ورزقان برگزار شود.

محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص دیدار حساس تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: وضعیت تیم خوب است و در طول هفته همه بازیکنان با انگیزه تمرینات خود را انجام دادند و در حال حاضر مصدوم و محروم نداریم. تلاش می‌کنند تا در دیدار روز جمعه عملکرد خوبی داشته باشند.

وی افزود: بازی با تیم خوب مس برای ما مثل دیدارهای قبلی است که در لیگ بازی کردیم و برای ما فرقی ندارد که در مقابل چه تیمی بازی داریم، چون تمام تلاش من و بازیکنانم گرفتن 3 امتیاز این بازی و خشنود کردن دل هواداران باشگاه گیتی پسند است.هر دو تیم از باشگاه‌های خوب فوتسال کشور هستند. 

کشاورز تصریح کرد: در این بازی سعی می‌کنیم به همراه بازیکنانم یک بازی خوب و تماشاگر پسند ارائه کنیم. امیدوارم در این بازی شرایط برای حضور هواداران هر دو تیم مهیا شود تا آنها هم از نزدیک شاهد این دیدار حساس باشند. در هفته‌های اخیر بعضی از بازی‌ها با تماشاگر برگزار شد و امیدوارم این دیدار هم با حضور تماشاگران برگزار شود. 

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: همیشه بازی‌های تیم‌های مس و گیتی پسند از جذابیت‌های خاصی برخوردار بوده، چرا که دو باشگاه بزرگ فوتسال ایران روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند. در شروع فصل جدید بازیکنان هر دو تیم  جابجایی‌های زیادی داشتند که از نظر حرفه‌ای، این موضوع  امری طبیعی است. تعداد زیادی از بازیکنان گیتی‌پسند به مس و بر عکس از مس به گیتی پسند پیوستند.

کشاورز درخواستی هم از کمیته داوران و سازمان لیگ داشت و در این مورد ادامه داد: یکی از ارکانی که همیشه بازی‌های فوتسال و یا فوتبال و... را زیبا می‌کند، داوری است.در فوتسال ایران داوران خوبی داریم و من از کمیته داوران درخواست دارم که شجاع‌ترین داور را برای این بازی انتخاب کنند تا کنترل خوبی روی این دیدار حساس داشته باشد.

وی در مورد جذب فرهاد فخیم، کاپیتان سابق مس سونگون، گقت: از جذب فرهاد فخیم خیلی خوشحالم و از باشگاه برای جذب وی تشکر می‌کنم. فرهاد می‌تواند در کنار دیگر بازیکنان به روند کاری تیم ما کمک کند و وی بازیکنی بزرگ و با انگیزه است. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول