اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

رستمی:‌ هاشمی تاکید کرد که از نام و کیان ایران دفاع کنیم/ وظیفه‌مان انتقال علم و دانش فنی به قهرمانان است

سرمربی تیم ملی جودوی نوجوانان گفت: وظیفه داریم علم روز و دانش فنی را به سایر قهرمانان و ورزشکاران انتقال دهیم.

رستمی:‌ هاشمی تاکید کرد که از نام و کیان ایران دفاع کنیم/ وظیفه‌مان انتقال علم و دانش فنی به قهرمانان است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نمایندگان پنج رشته ورزشی(جودو، کشتی، وزنه‌برداری، شنا و بوکس) کشورمان با تصمیم کمیته ملی المپیک جهت حضور در برنامه توسعه داوران و مربیان شورای المپیک آسیا، امروز چهارشنبه 11 آبان ماه راهی کشور ازبکستان خواهند شد. برهمین اساس دو مربی و دو داور در رشته‌ جودو روز گذشته(سه‌شنبه دهم آبان‌ماه) در رابطه به اعزام به ازبکستان همراه با سایر نفرات اعزامی با سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک دیدار و گفت‌وگو کردند.

ایوب رستمی سرمربی تیم ملی جودوی نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که محور اصلی و خروجی جلسه شما با دبیرکل کمیته ملی المپیک پیش از اعزام به ازبکستان چه بود، گفت:  در این جلسه نصرالله سجادی و مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک حضور داشتند و در مورد اهمیت دوره ارتقای مربیگری و داوری با ما صحبت کردند. آنها در مورد اهمیت سفر مربیان و داوران به ازبکستان تاکید کردند که حضور ما در دوره های ارتقاء سطح فنی مربیان و داوران بسیار حائز اهمیت است. مناف هاشمی با تاکید بر اینکه ما در این دوره باید بدنبال یادگیری باشیم، مدعی شد که با بالا رفتن سطح فنی داوران و مربیان در واقع سطح فنی ورزش ما بالا می‌رود. وی از همه نفرات اعزامی به ازبکستان خواست تا با حضور در این برنامه توسعه فنی داوران و مربیان؛ هر آنچه نیاز است را یاد بگیریم تا پس از بازگشت به ایران به مربیان و داوران آموزش دهیم. دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که همه نفرات اعزامی به ازبکستان باید مثل همیشه از نام و کیان ایران در این مراسم دفاع کنند.

سرمربی تیم ملی جودوی نوجوانان در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: در بخش جودو، باغدار ساروف رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی و از قهرمانان به نام جودی دنیا و کشور ازبکستان قرار است مسئولیت تدریس را برعهده داشته باشد. او می‌تواند به سطح کیفی، آماده‌ سازی ذهنی و بدنی به ما کمک شایانی کند. او مربی بسیار قوی است و در این دوره می‌توانیم از مسائل روز دنیا بهره مند شویم و پس از بازگشت به ایران هرآنچه آموزش دیده‌ایم را به بازیکنان یاد بدهیم. ما باید صددرصد هر‌ آنچه آنجا آموزش می‌بینیم را به مربیان و جودوکاران کشورمان منتقل کنیم. ما وظیفه داریم علم روز و دانش فنی را به عنوان کسی که نماینده ایران در برنامه توسعه داوران و مربیان است را به صورت امانت در اختیار بگیریم و پس از بازگشت به ایران در اختیار سایر قهرمانان و ورزشکاران قرار دهیم.

رستمی در پایان صحبت های خود، گفت: قرار است بنده به همراه بابک مهاجری رئیس کمیته داوران و فرشته قنبرپور نایب رئیس کمیته داوران و تکتم بیدل سرمربی تیم ملی جودوی بانوان امروز چهارشنبه از طریق ترکیه راهی ازبکستان شویم. تمام این نفراتی که قرار است به ازبکستان اعزام شوند به صورت دو گروه راهی این کشور خواهند شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول