اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ایستادگی شهدا اسلام را در امان نگه داشت

مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در امور ایثارگران گفت: ایستادگی شهدا و شهامت آنها، دین مبین اسلام را از هر آسیبی در امان نگه داشته است.

ایستادگی شهدا اسلام را در امان نگه داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مصطفی رحیمیان، مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در امور ایثارگران بعد از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، تکریم خانواده شهدا را تکلیفی دینی و الهی دانست و اظهار کرد: ارج نهادن به جایگاه والا و پاسداری از خون شهدا نباید برای لحظه‌ای فراموش شود.

وی با تأکید بر اینکه ایستادگی شهدا و شهامت آنها، دین مبین اسلام را از هر آسیبی در امان نگه داشته است، ادامه داد: خانواده شهدا و جانبازان از سرمایه‌های عظیم کشور هستند و تجلیل از مقام آنها کمترین کاری است که انجام می‌شود.

مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در امور ایثارگران با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به گردن ما حق زیادی دارند، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

مهدی بابا علیزاده امیری، نماینده امور ایثارگری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان نیز در این برنامه شهدا را طلایه‌داران و پرچم‌داران راستین عرصه‌های عشق و معرفت دانست و گفت: تکریم خانواده‌های شهدا، تجلیل از ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: اگر مجاهدت‌های خانواده‌های معظم شهدا نبود، کشور ما امروز در رفاه و آسایش قرار نداشت؛ خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با گذشتن از ارزشمندترین هستی خود، جهاد فی سبیل‌الله انجام دادند.

در این دیدار از تعدادی از رزمندگان جانباز و خانواده شهدای شهرستان‌ها با اهدای لوح و هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول