اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

کوروش باقری: شکی در پیشرفت بانوان وزنه‌بردار نداریم/ شرایط برخی از وزنه برداران بانو از آقایان هم بهتر است

مربی تیم ملی وزنه برداری بانوان گفت: کارهای خوبی در بخش بانوان شده و شکی در پیشرفت آنها نداریم.

کوروش باقری: شکی در پیشرفت بانوان وزنه‌بردار نداریم/ شرایط برخی از وزنه برداران بانو از آقایان هم بهتر است

به گزارش خبرگزاری فارس، کوروش باقری در نشست خبری در مورد شرایط وزنه برداری بانوان گفت: شرایط بانوان با آقایان متفاوت است و راه زیادی داریم. پتانسیل زیادی در بانوان وجود دارد و چیزی از آقایان کم ندارند و شاید بهتر هم باشند. در گدشته کارهایی شده و جای تشکر دارد که استارت زده شده است. هرچند در برخی بخش ها عملکرد مناسب نبود. الان همه در تلاش هستند که شرایط بهتر شود.

وی در خصوص رکوردگیری گفت: افراد افراد زیادی نیامدند و نشان می دهد وزنه برداری ما در بخش بانوان یه صورت کلاسیک رشد نکرده و امکانات خوبی هم نداریم. در بخش نیروی انسانی هم کمبود داریم. با احترامی که برای همه مربیان قائلم اما باید مربی خودش در مسابقه شرکت کرده باشد و فشار تمرینات را تحمل کرده باشد. ما در این مدت سعی کردیم بیشتر در بخش روانی کار کنیم، خوشبختانه پیشرفت خوبی داشتند.

وی ادامه داد: الهام حسینی ۳ مدال طلا گرفت و همه خوشحال بودند اما برای من مربی افزایش رکورد او مهم‌ بود. در حال حاضر  ۱۵، ۲۰ کیلو با برترین های آسیا در بخش بانوان فاصله داریم و تلاش می‌کنیم در این ۱۸ ماه باقی مانده سهمیه المپیک هم بگیریم. مشکلات وحود دارد، اما امیدواریم. الان ۷ نفر در اردو هستند و فکر می‌کنم با ۲،۳ نفر به جهانی برویم، اگر افزایش رکورد داشته باشند همین موفقیت است. ما با کمبود نفرات مواجه هستیم و به عنوان مثال اگر الهام حسینی ۱۰ سال جوانتر بود، خیلی امید بیشتری داشتیم.

مربی تیم ملی بانوان عنوان کرد: تا الان فدراسیون خیلی خوب حمایت کرده، اما به هرحال مسؤولان هم درگیر مشکلات گذشته بوده و به دنبال حل آنها هستند. در نهایت تردید ندارم بانوان ما خیلی زود پیشرفت خواهند کرد. نیاز است در مراکز استان حداقل یک سالن برای بانوان باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما کوچک تمام اهالی وزنه برداری هستیم و اگر موفقیتی در گدشته بوده حاصل تلاش همه بوده است. ارتباط خیلی خوبی بین کادرفنی، من و سعید علی حسینی وجود دارد و هرجا که کمک خواستند همفکری کردیم. هیچ چالش منفی وجود ندارد و خط مشی به این شکل است که اگر کمک خواستند فقط من ورود می‌کنم در غیر اینصورت اختیار تام با خود علی حسینی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول