اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

فعالیت آیت‌الله رئیسی موجب شد ارتباطات خارجی بسیار قوی با همسایگان شکل گیرد

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: حضور آیت‌الله رئیسی در دولت موجب شد ارتباطات خارجی بسیار قوی با همسایگان، کشورهای همراه و دولت های مستقل صورت پذیرد.

فعالیت آیت‌الله رئیسی موجب شد ارتباطات خارجی بسیار قوی با همسایگان شکل گیرد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، هشتصد و نود و دومین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور اعضای این جمعیت برگزار شد.

حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب  در این جلسه ضمن تحلیل مسائل روز کشور گفت: اغتشاشاتی که با آن روبرو بودیم یک جریان اجتماعی و فرهنگی است و تلاش می کند نه تنها به مباحث فرهنگی و اجتماعی بلکه به امنیت جامعه نیز لطمه وارد کند.

وی افزود: با توجه به نحوه برخورد این افراد با نهادها و اماکن مردمی، دولتی در مواردی منجر به ضرر و زیان می شود، قوه قضائیه و مسئولین امنیت کشور بایستی قبل از اقدام آنان با آمادگی لازم از هرگونه برخورد و خرابکاری آنان جلوگیری کنند. 

بوربور ادامه داد: دولت مردمی باید در حوزه اقتصادی و معیشت مردم برنامه های جامع و زود بازده داشته باشد تا رضایت مردمی از دولت موجب نا امیدی دشمنان نظام گردد. 

وی در خصوص سیاست خارجی دولت رئیسی بیان داشت: حضور آقای رئیسی در دولت موجب شد ارتباطات خارجی بسیار قوی با همسایگان، کشورهای همراه و دولت های مستقل صورت پذیرد.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی اظهار داشت : این جمعیت در کمیسیون های تخصصی خود همچون گذشته که طرح‌هایی به دولت و مجلس ارائه نموده در آینده نیز تلاش خواهد کرد پیشنهاداتی را جهت کمک به دولت ارائه دهد.

در پایان جلسه مصوب شد به جهت پاسخگویی به سوالات اعضا تا اطلاع بعدی جلسات عمومی جمعیت بجای دو هفته یکبار، همه هفته با حضور اعضا در دفتر جمعیت برگزار می شود.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول