اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مجوز فاز نخست مجتمع دارویی شهرستان بن صادر شد

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: مجوز مرحله نخست مجتمع دارویی شهرستان بِن صادر شد و فازنخست این مجتمع دارویی در زمینی به مساحت ۶۰ هزارمتر مربع با زیربنای ۲۱ هزار مترمربع در شهرستان بن ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.

مجوز فاز نخست مجتمع دارویی شهرستان بن صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری سجاد رستمی گفت: مجوز مرحله نخست مجتمع دارویی شهرستان بِن صادر شد و فاز نخست این مجتمع دارویی در زمینی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع با زیربنای ۲۱ هزار مترمربع در شهرستان بن ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری افزود: در فاز نخست این مجتمع دارویی انواع سرم و الکترولیت مورد مصرف انسانی، سرم بیولوژیک(آنتی توکسین‌ها) و مکمل دامپزشکی بر پایه الکترولیت‌ها(تزریقی) تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

وی تصریح کرد: در فاز نخست سالانه ۸۰ میلیون عدد انواع این محصولات پزشکی تولید می‌شود.

رستمی پیش‌بینی کرد: برای ایجاد و راه‌اندازی این واحد صنعتی ۹۳ میلیون و ۷۷۶ هزار و ۲۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری می‌شود و در زمان بهره‌برداری زمینه اشتغال ۶۰۰ نفر فراهم می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول