اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته

سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تاجیکستان، تکذیب تاجیکستان مبنی بر تولید پهپادهای ایرانی برای استفاده در جنگ اوکراین و «عشق آباد» میزبان کنفرانس تغییرات اقلیمی و آب و هوا؛ تنها بخشی از مهم‌ترین اخبار آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته است.

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تاجیکستان، تکذیب تاجیکستان مبنی بر تولید پهپادهای ایرانی برای استفاده در جنگ اوکراین و «عشق آباد» میزبان کنفرانس تغییرات اقلیمی و آب و هوا؛ تنها بخشی از مهم‌ترین اخبار آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته است. 

سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تاجیکستان + عکس و فیلم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رأس یک هیأت رسمی به منظور شرکت در مراسم افتتاح هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان بامداد امروز وارد دوشنبه شد.

تأکید وزرای امور خارجه قرقیزستان و مولداوی بر تقویت روابط

وزرای امور خارجه قرقیزستان و مولداوی در پیام تبریک به مناسبت سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک، بر توسعه روابط دو کشور تأکید کردند.

رئیس جمهور قرقیزستان عازم امارات شد

«سادیر جباراف» رئیس جمهور قرقیزستان برای یک سفر کاری عازم امارات شد.

تسلیت «میرضیایف» به رئیس جمهور ایران در پی حمله تروریستی در «شاهچراغ»

رئیس جمهور ازبکستان ضمن ارسال پیامی به همتای ایرانی خود، حمله تروریستی در شهر «شیراز» که موجب شهادت و زخمی شدن شماری از مردم شد را تسلیت گفت.

تاجیکستان تولید پهپادهای ایرانی برای استفاده در جنگ اوکراین را تکذیب کرد

وزارت امور خارجه تاجیکستان در بیانیه‌ای برخی اظهارات مبنی بر تولید پهپادهای ایرانی در خاک این کشور جهت استفاده روسیه علیه اوکراین را تکذیب کرد.

انتقاد «آتامبایف» از عملکرد رئیس جمهور قرقیزستان

رئیس جمهوراسبق قرقیزستان عملکرد «سادیر جباراف» رئیس جمهور این کشور پس از انقلاب اکتبر 2020 را در صفحه فیس بوک خود نقد کرد.

اجرای طرح‌های مشترک محور دیدار مقامات ازبکستان و ترکیه در «استانبول»

معاون نخست وزیر ازبکستان و نمایندگان بازرگانی ترکیه در دیداری در شهر «استانبول» روند اجرای طرح‌های مشترک و همچنین چشم انداز سرمایه گذاری‌های جدید را بررسی کردند.

«عشق آباد» میزبان کنفرانس تغییرات اقلیمی و آب و هوا

دومین کنفرانس آب و هوا و تغییرات اقلیمی به همت جوانان ترکمنستان با حضور دانشجویان، فعالان محیط زیست و داوطلبان، نمایندگان جوامع دانشگاهی و دیپلماتیک در عشق آباد برگزار شد.

توسعه همکاری‌های تجاری و سرمایه‌گذاری آسیای مرکزی و آمریکا

در نشست آنلاین کمیته کاری مسائل اقتصادی با فرمتC5 + 1 ( کشورهای آسیای مرکزی و آمریکا) در مورد همکاری‌های تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری تبادل نظر شد.

علاقه‌مندی تاجیکستان و سازمان بهداشت جهانی به تحکیم روابط

در دیدار رئیس جمهور تاجیکستان با مدیر دفتر منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی در امور اروپا بر علاقه‌مندی دو طرف نسبت به تحکیم همکاری‌ها تأکید شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول