اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

خانواده‌های شهدا و جانبازان شیمیایی فردا مقابل سفارت آلمان تجمع می‌کنند

جمعی از جانبازان شیمیایی و خانواده‌های معظم شهدا در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر، از ساعت 10 فردا سه‌شنبه مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع می‌کنند.

خانواده‌های شهدا و جانبازان شیمیایی فردا مقابل سفارت آلمان تجمع می‌کنند

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر، در مقابل سفارت این کشور تجمع برگزار می‌کنند.

در این تجمع جانبازان شیمیایی، نخاعی، ویلچری، قطع عضو و آسیب‌دیدگی‌های خاص به همراه خانواده‌های معظم شهدا و ‌ایثارگران در اعتراض به عملکرد و ‌رفتارهای مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر ساعت ۱۰ سه‌شنبه ۱۰ آبان مقابل سفارت این کشور در خیابان فردوسی، مقابل ساختمان پلاسکو تجمع می‌کنند.

«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان پیش از این اعلام کرده بود برلین محدودیت‌های ورود به آلمان برای ایرانی‌ها را فراتر از بسته تحریمی اتحادیه اروپا تشدید می‌کند.

وزیر خارجه آلمان همچنین ضمن طرح ادعاهای بی‌اساس ضد ایرانی، در ادامه حمایت مقامات غربی از اغتشاشات اخیر در ایران مدعی شد نمی‌توان روابط را به روال معمول با ایران ادامه داد.

پایان پیام/ ت 12

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول