اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

روند روبه‌رشد خصوصی‌سازی دو خودروساز داخل‌/ ‌کاهش خودروهای ناقص‌ با پیگیری‌های‌‌ وزارت صمت

نماینده مجلس شورای اسلامی، گفت: توقف تولید خودروهای بی‌کیفیت‌ و حذف خودروهای ناقص در کف پارکینگ خودروسازان با تلاش وزارت صمت به خوبی محقق شد و بحث واگذاری دو خودرو ساز داخلی به بخش خصوصی نیز با روند رو به رشد در حال انجام است.

روند روبه‌رشد خصوصی‌سازی دو خودروساز داخل‌/ ‌کاهش خودروهای ناقص‌ با پیگیری‌های‌‌ وزارت صمت

محمد سبزی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره ارزیابی عملکرد سیدرضا فاطمی امین در وزارت صمت، اظهار داشت: مخالف استیضاح وزیر صمت هستم همانطور که می بینید صنعت کشور رو به رشد است و فاطمی امین عملکرد خوبی داشته و کارنامه وی با توجه به اقداماتی که در وزارت صمت صورت گرفته، قابل قبول است.

سبزی افزود: در این موقعیت قطعا برکناری فاطمی امین، مشکلی را از وزارت صنعت درمان نخواهد کرد زیرا وزیر صمت در حال حاضر بر کارها مسلط شده است.

وی اظهار داشت: در ۴ سال گذشته تغییر پی‌درپی وزیر صمت و بی‌ثباتی در این وزارتخانه، مشکلاتی را به همراه داشت‌ اما با حضور فاطمی امین در یک سال گذشته بخشی از این مشکلات رفع شد و در آینده بسیاری از معضلات این حوزه به‌خصوص خودرو رفع می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات پیشِ روی وزارت صنعت در صورت رفتن فاطمی امین، گفت: درصورت استیضاح وزیر صمت، این وزارتخانه تا چند ماه با سرپرست مدیریت می‌شود و بعد از آن نیز تا تسلط کافی وزیر جدید و اشراف به امور، زمان زیادی را از دست خواهیم داد و این خود مشکلاتی را به صنعت اضافه خواهد کرد و به زیان کشور است.

سبزی گفت: ‌فاطمی امین‌ از نظر سلامت‌، تخصص و ارتباطاتی که با نمایندگان مجلس دارد جز بهترین وزرا است و ما نیز از او‌ حمایت خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: فاطمی امین از زمان حضور خود نسبت به توقف تولید خودروهای بی‌کیفیت‌، تجاری‌سازی و حذف خودروهای کف پارکینگ تلاش کرده است و تفاوت قیمت بین کارخانه و بازار را به حداقل رسانده است و با عملکرد خوب وی، بحث واگذاری این دو خودرو ساز به بخش خصوصی نیز با روند رو به رشد در حال انجام است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزیر صمت براساس توانایی خود به برنامه‌ها عمل کرده در همه حوزه‌ها‌براساس اطلاعات مرکز آمار ایران، عملکرد قابل قبولی داشته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول