اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پدافند غیر عامل، مهمترین اصل در مقابله با تهدیدات است

فرماندار رودان گفت: پدافند غیرعامل، اصلی مهم در مراحل مقابله با تهدیدات طبیعی یا دشمن‌ ساز است.

پدافند غیر عامل، مهمترین اصل در مقابله با تهدیدات است

عبدالرضا سالاری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان با تشریح برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در شهرستان رودان ، برگزاری مانور مقابله با زلزله، جلسات آموزشی آگاه سازی دانش آموزان از اهمیت موضوع پدافند غیرعامل در مدارس، توزیع هزار کارت زرد در بین گلخانه داران با هدف ترویج حفظ سلامت و امنیت غذایی و برگزاری کارگاه آموزش ویژه متصدیان و آبداران را به عنوان برخی برنامه های گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل در این شهرستان برشمرد.

فرماندار رودان در ادامه فرهنگ سازی و ترویج گفتمان پدافند غیرعامل و نهادینه کردن این فرهنگ در بین مسئولین، کارکنان و آحاد مردم جامعه را از مهم ترین اهداف هفته پدافند غیرعامل دانست.

وی تصریح کرد: تلاش شده است تا بستر مشارکت گروه‌های مختلف از جمله مدارس و دانشگاه2ها را در برنامه های پدافند غیرعامل مهیا کنیم و به اهداف پدافند غیرعامل در کشور در عرصه مصون سازی، پایداری، کاهش آسیب پذیری، استمرار خدمت رسانی در زمان خطر و بحران با رویکرد علمی و تخصصی این روش برسیم.

سالاری با اشاره به اینکه ایجاد و حفظ آمادگی لازم و رعایت پدافند غیر عامل وظیفه تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی است، گفت: ما باید برای کاهش آسیب پذیری مراکز مهم و حیاتی خود با تدبیر و پیش بینی عمل کنیم.

پایان پیام/ 88059

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول