اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اعضای گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران وارد تهران شدند

اعضای گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران در بدو ورود به تهران مورد استقبال رئیس و اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه قرار گرفتند.

اعضای گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران وارد تهران شدند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، «هیفاء جمعه» نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران و هیأت همراه عصر امروز (یکشنبه 8 آبان ) در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد مورد استقبال عباس گلرو، جعفر راستی و فاطمه محمدبیگی اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه قرار گرفتند.

گلرو در ابتدای این دیدار ضمن خیر مقدم به نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی سوریه – ایران و هیأت همراه اظهار کرد: از سفر شما به تهران بسیار خوشحال هستیم؛ در سفر قبلی که ما به دمشق آمده بودیم، تصمیمات بسیار مفیدی اتخاذ شد و موضوعات مربوط به روابط دوجانبه را پیگیری کردیم.

همچنین فاطمه محمدبیگی عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه در ایران در این دیدار ضمن خیرمقدم به نایب رئیس گروه دوستی  پارلمانی سوریه و ایران و هیأت همراه، گفت: در کنار همدیگر و با قدرت به مسیر مشترک ادامه خواهیم داد و با وجود مجلس و دولت انقلابی در ایران، می‌توانیم سطح روابط با سوریه را گسترش دهیم.

«هیفاء جمعه» نایب رئیس گروه دوستی – پارلمانی سوریه و ایران در این دیدار ضمن تشکر از نمایندگان گروه دوستی – پارلمانی ایران و سوریه به سبب دعوت برای سفر به ایران، گفت: امیدوارم این دیدار بتواند زمینه‌ساز همکاری‌های بیشتر ما باشد و همچنین تأکید می‌کنم که بایستی این دیدارها مستمر باشد، چرا که در توسعه روابط فی‌مابین تأثیرگذار خواهد بود.

نایب رئیس گروه دوستی – پارلمانی سوریه و ایران افزود: تقریبا حدود 30 سال از تأسیس گروه دوستی سوریه و ایران می‌گذرد و هم‌اکنون نیز ادامه‌دار است، بنابراین امیدوارم که هماهنگی بیشتر بین دو مجلس ایران و سوریه برای رسیدن به اهداف مشترک صورت گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول