اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

شناسایی ۵۴۱ واحد متخلف در سطح استان

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن تجارت استان البرز از انجام 2 هزار و 962 مورد بازرسی از صنوف و واحدهای تولیدی و خدماتی استان طی مهر ماه امسال خبر داد و گفت: در این میان ۵۴۱ واحد متخلف شناسایی شد.

شناسایی ۵۴۱ واحد متخلف در سطح استان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،کوروش مرادی،معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن تجارت استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: در این مدت ضمن کشف ۲ هزار و ۹۶۲ مورد تخلف، برای ۵۴۱ واحد متخلف پرونده تشکیل و به مراجع رسیدگی کننده ارجاع شده است.

مرادی اضافه کرد: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله در مهر ماه، بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان بوده است.

وی با تاکید بر تداوم برنامه های نظارتی معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت البرز بر صنوف مختلف تولیدی، خدماتی و بازرگانی استان تصریح کرد: در این مدت ۲۵ پرونده کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۷۱ میلیون تومان تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدت و تجارت استان البرز، گفت: در مهر ماه سال جاری بیشترین تخلفات صنفی محرز شده در بخش نان، مواد پروتئینی، لوازم تحریر و پوشاک بوده است.

مرادی تصریح کرد: از شهروندان عزیز البرزی تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را با شماره تلفن گویای ۱۲۴ مطرح نمایند تا بررسی‌های لازم در این زمینه انجام پذیرید.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول