اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تاکید نمایندگان مجلس بر محکومیت فاجعه تروریستی حرم شاه‌چراغ

نمایندگان مجلس در جریان جلسه علنی امروز ضمن محکومیت فاجعه تروریستی حرم احمدبن موسی (ع) بر لزوم اتحاد در داخل و پاسداری از حریم امنیت و آرامش مردم تاکید کردند.

تاکید نمایندگان مجلس بر محکومیت فاجعه تروریستی حرم شاه‌چراغ

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، تعدادی از نمایندگان در نشست علنی امروز یکشنبه، 8 آبان ماه  مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی دستور امروز مجلس با محکومیت حادثه تروریستی حرم احمدبن موسی (ع) بر لزوم حفظ آرامش، امنیت و وحدت تاکید کردند.

در این نشست، مجتبی یوسفی نماینده اهواز اظهار داشت: شهادت مردم مظلوم اما مقتدر ایران را تسلیت می گویم افرادی که به طفل صغیر و مادر بی دفاع رحم نمی کنند نشان دهنده ماهیت دموکراسی آن ها است. شهادت آن طفل مظلوم و مادر شریف را هم محکوم نمی کنم.

وی افزود: نظام اسلامی پذیرای اعتراض است اما صف اغتشاشگر از معترض جدا است و فاجعه شیراز نتیجه رفتار کسانی است که می خواهند در کشور امنیت نباشد.

وی با اشاره به ترور شهدای هسته ای و افزایش تحریم ها در سال های 98 و 88 و شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: هر وقت در کشور بی نظمی و آشوب ایجاد شد شاهد کاهش امنیت و وارد شدن خسارت به مردم بودیم و ان شاءالله اقتدار نظام اسلامی درس عبرتی باشد برای کسانی که بدانند ایران سوریه نمی شود.

در ادامه علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس نیز با تسلیت به خانواده شهدا و بازماندگان حوادث ماه های اخیر و به ویژه فاجعه تروریستی حرم شاهچراغ، گفت: آقایانی که فریادشان بلند بود چرا در محکومیت فاجعه شیراز سکوت کردند و چرا در مورد شهید کردن کودک و مادر هیچ واکنشی نشان ندادند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس ادامه داد: شکنجه و به شهادت رساندن جانسوز مدافع امنیت نشان داد آزادی که آن ها از آن صحبت می کنند شکنجه، قتل، دروغ و ... است و برخی در موضوعات مختلف موضع گیری کردند در این مورد حتی آه هم نکشیدند.

همچنین رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس نیز در واکنش به اقدام تروریستی حرم احمدی و محمدی، گفت: به خانواده شهدا عرض تسلیت دارم و ضمن محکوم کردن جنایات بزرگ حرم شاهچراغ که همه ما را داغدار کرد و نشان داد دشمنان این کشور به دنبال ضربه زدن به امنیت و آرامش مردم هستند تاکید می کنم خون شهدا موجب پایداری انقلاب، نظام و اسلام و ملت ایران خواهد شد.

میرتاج الدینی نایب رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی نیز، اظهار داشت: حضور مردم شیراز در تشییع پیکر شهدای فاجعه تروریستی پیام روشنی به همه مخالفان نظام اسلامی داشت و لازم است برای امنیت این کشور و آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نشود.

اسحاقی یکی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محکومیت فاجعه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ شیراز، تاکید کرد: آتش خروش مردم دامن رژیم صهیونیستی آل سعود و آمریکا را خواهد سوزاند و وحدت کلید حل مشکلات مردم خواهد بود.

همچنین جعفر قادری نیز با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه شهدای حادثه شیراز، با محکومیت فاجعه تروریستی، گفت: از مردم استان فارس، شهر شیراز و مردم مشهد بابت حضور پرشور خود در تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ قدردانی و تشکر می کنم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول