اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فارس من| شهرداری محدودیتی برای تامین سرویس دانشگاه ندارد

رییس شورای اسلامی شهرکرد گفت: با اضافه شدن اتوبوس به ناوگان شهری محدودیتی در اختصاص سرویس به دانشگاه یا مدارس نداریم اما درخواست ایستگاه خاص، تعداد سرویس و ساعت حرکت اتوبوس‌ها به درخواست دانشگاه بستگی دارد.

فارس من| شهرداری محدودیتی برای تامین سرویس دانشگاه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مخاطبان سوژه «منظریه را جزو محدوده شهری شهرکرد به حساب آورید» را در سامانه فارس من ثبت کرده‌اند. در شرح این سوژه آمده است؛

«خطوط اتوبوس‌رانی برای منظریه به دانشگاه آزاد، دانشگاه علوم پزشکی، دانشکده فنی دختران و مدارس تیزهوشان شهرکرد و بالعکس فعال نیست. شورای شهر شهرکرد و شرکت اتوبوس‌رانی منظریه را جزو محدوده شهری به حساب نمی‌آورند به همین دلیل سرویس و خط دولتی برای این منطقه وجود ندارد. خواهشمندیم برای تسهیل رفت‌وآمد، کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در وقت دانشجویان و دانش‌آموزان این مطالبه را پیگیری کنید.»

در قدم اول این سوژه را از سرپرست شهرداری شهرکرد پیگیری کردیم. (اینجا بخوانید)

مصطفی حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد در این خصوص گفت: نوسازی ناوگان حمل‌ و نقل شهری شهرکرد در دستور کار است که این طرح در ابتدا در حوزه اتوبوس‌رانی اجرا شد و تا کنون ۱۳ اتوبوس جدید مشغول فعالیت شده، ۱۶ اتوبوس در حال خرید و خرید ۱۵ اتوبوس دیگر نیز در دستور کار است.

رییس شورای اسلامی شهرکرد افزود: با اضافه شدن این تعداد اتوبوس به ناوگان شهری محدودیتی در اختصاص سرویس به دانشگاه یا مدارس نداریم اما درخواست ایستگاه خاص، تعداد سرویس و ساعت حرکت اتوبوس‌ها به درخواست دانشگاه بستگی دارد.

وی ادامه داد: تا کنون همه درخواست‌های دانشگاه‌ها مبنی بر تخصیص اتوبوس برای جابه‌جایی دانشجویان محقق شده است.

ناوگان تاکسی‌رانی نوسازی می‌شود

حیدری توضیح داد: نوسازی ناوگان تاکسیرانی نیز در دست اقدام است اما خودروی معرفی شده برای جایگزینی سمند ۲گانه‌سوز سورن با قیمت حدود ۲۸۰ میلیون تومان است که تهیه این سمند برای رانندگان سخت است.

پیگیری پرداخت تسهیلات برای خرید تاکسی نو

وی افزود: رانندگان برای خرید این سمند باید حدود ۲۰ الی ۳۰ میلیون تومان پرداخت کنند که قاعدتاً سخت است لذا دو راهکار استفاده از سمند معمولی و تخصیص تسهیلات برای تهیه سمند در حال پیگیری از مرکز است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول