اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

مهدی سلحشور: آرتین روضه مجسم امروز کربلاست

مهدی سلحشور مداح اهل بیت (ع) در واکنش به شهادت پدر، مادر و برادر آرتین سرایداران در حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ (ع) و صحبت‌ها و تصویر این کودک 5 ساله واکنش نشان داد.

مهدی سلحشور: آرتین روضه مجسم امروز کربلاست

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مهدی سلحشور مداح اهل بیت (ع) در واکنش به شهادت پدر، مادر و برادر آرتین سرایداران در حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ (ع) و صحبت‌ها و تصویر این کودک ۵ ساله واکنش نشان داد و در فضای مجازی نوشت:

«برای دلتنگی‌های آرتین عزیز. سال‌ها روضه مظلومیت حضرت رقیه (س) را خواندم و گریستم. گریستم و گریاندم اما آرتین روضه مجسم امروز کربلاست... جوان های‌عزیزم، تاریخ درس دیروز برای امروز من و توست برای ساختن زیبای فردای وطن #شمر_زمانه_را_بشناس #برای_آرتین»

غروب روز چهارشنبه ۴ آبان‌ماه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران رگبار گلوله بست. تا این لحظه در این عملیات تروریستی ۱۵ شهید و ۱۹ زخمی گزارش شده است که یک زن و دو کودک هم جزو این قربانیان‌اند. گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) را به عهده گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول