اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

جشنواره مالک اشتر بسیج در بیرجند برگزار شد

چهارمین دوره شهرستانی جشنواره مالک اشتر برای تقدیر از نمونه‌های ناحیه بسیج و سپاه امروز در بیرجند برگزار شد.

جشنواره مالک اشتر بسیج در بیرجند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسین خراسانی مطلق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند امروز در چهارمین جشنواره مالک اشتر شهرستان بیرجند یادبود سردار شهید الهیار جابری با تسلیت به خانواده های داغدار شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز، اظهار کرد: جمهوری اسلامی در امتداد جبهه حق است و برای آن زحمت ها و خون هایی ریخته شده تا این امانت امروز به دست ما رسیده است و رنج می‌بریم که برخی از هموطنان ما در فضای غبارآلود فتنه راه را گم کردند یا عناد پیدا کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند بیان کرد: اگر خداوند به کسی هوش و قدرت فهم بیشتری داده تکلیف بیشتری نسبت به جهاد تبیین دارد و نباید در این مسیر بسیجیان به عنوان سربازان جبهه حق نسبت به تکلیف خود کم کاری کنند.

وی با اشاره به جبهه نفاق و ظهور بیشتر تضادها و درگیری ها در دوران آخرالزمان، گفت: هر کسی خود را به قطار انقلاب وصل کند جزو  «السابقون السابقون» می شود.

خراسانی مطلق بر ضرورت جهاد تبیین توسط فرماندهان و پایگاه های بسیج تأکید کرد و افزود: در آخرالزمان فتنه ها زیاد می شود و به روایت پیامبر(ص) در این فتنه ها سره از ناسره جدا می شوند و باید بترسیم که مبادا در فتنه ها جبهه حق را تشخیص ندهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند افزود: فتنه های آخرالزمان پی در پی و گوناگون است که تمام رذایل اخلاقی آدم های گوناگون را نمایان می کند و ساکتین این فتنه در فتنه های بعدی در مقابل ما خواهند بود.

وی ادامه داد: این فتنه با بی حجاب و آزادی و ولنگاری شروع شد و فتنه بعدی معلوم نیست با کدام رذیله اخلاقی شروع شود. تمام جبهه کفر هر چه پنهان داشته اکنون دارد نمایان می کند.

خراسانی مطلق با اشاره به منافقین و نان به نرخ روز خورها، عنوان کرد: نباید از این فتنه‌ها بترسیم اما دلمان به حال افرادی می سوزد که چرا جبهه حق را تشخیص نمی دهند ولی هر چه به آخرالزمان نزدیکتر می‌شویم باید ناخالصی های جبهه حق کم شود تا شاهد رشد و صعود انقلاب باشیم.

گفتنی است در این مراسم ۱۸ برگزیده جشنواره مالک اشتر اعم از فرماندهان و مدیران رده‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند و سرمربی و مربیان حلقه های صالحین تجلیل شدند.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول