اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مقطع فعلی پالایشی برای کسانی است که در مسیر انقلاب نیستند/ تحقق تمدن اسلامی بزرگ در گرو تبعیت و در مسیر رهبری بودن است

یکی از یادگار دفاع مقدس در سخنرانی پیش از خطبه آمل گفت: پیروان‌گفتمان امامین، تا تحقق تمدن بزرگ اسلامی و ظهور حضرت حجت پشت سر ولایت و رهبری امام خامنه‌ای ایستاده‌ایم و در برابر توطئه‌های دشمنان ‌می‌ایستیم و این مقطع پالایشی است برای کسانی که نمی‌توانند در مسیر انقلاب حرکت کنند.

مقطع فعلی پالایشی برای کسانی است که در مسیر انقلاب نیستند/ تحقق تمدن اسلامی بزرگ در گرو تبعیت و در مسیر رهبری بودن است

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، علیجان میرشکار از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در سخنان قبل از خطبه نماز جمعه آمل در جمع نمازگزاران اظهار کرد: هفته پیش رو، هفته منتهی به ۱۳ آبان است و از ارزش بالایی برخوردار است و اکنون در مقطع مهمی قرار داریم.

وی افزود: سه حادثه در ۱۳ آبان سال‌های مختلف رویداد و تبعید حضرت امام در ۱۳ آبان ۴۲، شهادت تعدادی از دانش‌آموزان انقلابی در سال ۵۷ مقابل دانشگاه تهران و سومین‌حادثه هم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان‌پیرو خط امام است.

این یادگار دفاع مقدس به ترسیم شرایط دلایل دشمنی با آمریکا اشاره و خاطر نشان کرد: اکنون شاید بدانیم که رویارویی با آمریکا از مقطع انقلاب اسلامی شروع شد، آمریکا از مقطع جنگ جهانی دوم حضورش در ایران رسمیت یافت و با تزلزل در بریتانیا مناسب‌ترین مکان را خاورمیانه و ایران می‌دانستند.

میرشکار گفت: ایران اسلامی با توجه به منابع زیرزمینی و رو زمینی و مردم‌، مستعد همواره مورد طمع دشمنان بود و در دورانی قبل از انقلاب بنا به درخواست دولت وقت ایران آن زمان، از آمریکا برای تجهیز ارتش و تقویت مسائل اقتصادی درخواست کرد که موافقت نشد اما بعدها بنابر مصلحت شان آمریکایی‌ا وارد کشور شدند.

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به نگاه بالا به پایین آمریکا به ایران و نه همکاری یادآور شد: با حضور پررنگ آمریکا در ایران، برای ملی کردن نفت با سه رویکرد؛ استکبار وارد عمل شد و رویارویی مردم ایران با استکبار جهانی و به خصوص آمریکا از این زمان شکل گرفت.

میرشکار گفت: مردم ایران در برابر استکبار صدای " هل من ناصر" سردادند و انقلاب اسلامی ما به پیروزی رسید و با حرکت مردم انقلابی نظام‌ما شکل گرفت.

وی افزود: با مطالعه تاریخ در می‌یابیم که در دوران رژیم شاهنشاهی، آمریکایی‌ها با ورود به ایران ضمن دریافت حقوق ماهانه، حق توحش می‌گرفتند و مردم ما را مردمی وحشی می‌دانستند و احترامی برای مردم قائل نبودند و آمریکایی‌ها در ایران آزادانه حق هر کاری را داشتند و نسبت به ایران‌ها ارزشی قائل نبودند.

این یادگار دفاع مقدس گفت: با محوریت و رهبری ولایت فقیه و قانون اساسی انقلاب ما شکل گرفت و امروز دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی وارد عمل شده و از هر فرصتی برای این‌منظور استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار در جهان است، خاطر نشان کرد: به همه دنیا اعلام‌ می‌کنیم که همه ما و همه ما مسلمان و پیروان‌گفتمان امامین، تا تحقق تمدن بزرگ اسلامی و ظهور حضرت حجت (عج) پشت سر ولایت و رهبری امام خامنه‌ای ایستاده‌ایم و در برابر توطئه‌های دشمنان ‌می‌ایستیم.

میرشکار گفت: این دوره و مقطع هم‌ پالایشی است برای کسانی که نمی‌توانند در مسیر انقلاب حرکت کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول