اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دایی شهید چاکسری: هادی رفت داروخانه دارو بخرد؛ ترورش کردند

«امیر صدرنژاد» دایی شهید هادی چاکسری که شب گذشته در آمل در حین تردد از خیابان امام خمینی(ره) این شهر ترور شد، با بیان اینکه او اصلا اهل دعوا نبود، با یک نفر هم حتی درگیری لفظی نداشت، گفت: او رفت داروخانه تا دارو بخرد که از پشت ناجوانمردانه او را زدند.

دایی شهید چاکسری: هادی رفت داروخانه دارو بخرد؛ ترورش کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، امیر صدر نژاد دایی شهید هادی چاکسری، شهید حادثه تروریستی شب گذشته در آمل طی گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهید هادی، ۳۰ ساله و فوق‌لیسانس عمران و عضو فعال هیأت علی اصغر بوده است.

دایی شهید هادی چاکسری با بیان اینکه نمی‌دانم چگونه این اتفاق برایش رخ داد، فیلم‌هایش موجود است،گفت: او رفت داروخانه تا دارو بخرد که از پشت ناجوانمردانه او را زدند.

صدرنژاد بیان کرد: او اصلا اهل دعوا نبود، در این سی سال با یک نفر حتی درگیری لفظی هم نداشت، 

وی به معرفی شهید چاکسری پرداخت و گفت: او حدود سه سال قبل از اینکه نماز برایش واجب شود نمازش را می‌خواند و حتی یک نماز صبح قضا هم نداشت، عاشق امام حسین (ع) بود کل سال به جز زمان کارش، همواره در اختیار هیأت و تبلیغات و مسؤول تبلیغات هیئت عاشقان حضرت علی اصغر (ع) بود.

صدرنژاد در ارتباط با علل این وقایع عنوان کرد: دشمنان می‌خواهند ناامنی به وجود بیاورند و این طور القا کنند در این کشور امنیتی وجود ندارد جز این چیز دیگری نیست.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول