اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

مجتهد شبستری: اغتشاشات زمینه‌ساز حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) شد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اغتشاشات اخیر زمینه مناسبی برای حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) به وجود آورد و ماهیت اغتشاشگران را روشن کرد که همه این‌ها از استکبار جهانی و ایادی استکبار در منطقه نشأت می‌گیرد.

مجتهد شبستری: اغتشاشات زمینه‌ساز حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) شد

حجت‌الاسلام جواد مجتهد شبستری نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (علیه‌السلام) و شهادت جمعی از نمازگزاران در این حرم، گفت: از جمع‌بندی اتفاقات اخیر می‌شود متوجه شد که تمامی این قضایا یعنی اغتشاشات، حوادث تروریستی و حمله به حرم حضرت شاهچراغ (علیه السلام) و ترورهای دیگری که نسبت به بسیجیان، نیروی انتظامی و سپاه انجام شده، رشته‌شان به یک جا منتهی می شود و آبشخور واحدی دارد ولی در هر جایی با یک شکل و نحوی جلوه می‌کند.

وی افزود: قطعاً این اغتشاشات اخیر زمینه مناسبی برای این حمله به وجود آورد و ماهیت اغتشاشگران را روشن کرد که همه اینها از یک جا نشأت می‌گیرد و آن استکبار جهانی و ایادی استکبار در منطقه هستند که گاهی مستقیم و گاهی غیر مستقیم از این اغتشاشات حمایت کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اگر انسان اندکی توجه و تأمل داشته باشد و متوجه شود در پشت پرده، هدایت کننده این جریانات چه کسی است، لحظه‌ای در حقانیت این نظام و بطلان این حوادث اخیر که در آن به دنبال هرج و مرج، تجزیه طلبی و ضربه به نظام بوده‌اند، تردید نخواهد کرد.

مجتهد شبستری ادامه داد: تحلیل بنده این است که ریشه تمامی این جریانات مستقیم یا غیر مستقیم، به استکبار جهانی و ایادی استکبار در منطقه ما بر می‌گردد و به وضوح می توان دست‌های استکبار در جریانات اخیر مشاهده کرد ولی بعضی ها از این مسئله غافل بودند و توجه به آن نداشتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عده ای مسئله حجاب، زن و آزادی را بهانه‌ای برای اغتشاشات کرده بودند، تصریح کرد: عده ای واقعاً نسبت به این قضیه غافل بودند ولی الان دیگر زمان غفلت نیست و باید تمام کسانی که متوجه نبودند و فریب خورده بودند، متوجه و متنبه شوند که دست دشمن در این حوادث پیدا شده و در مسیر ترسیم شده توسط دشمن حرکت نکنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول