اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تقی پور: نبود هواداران در بازی یک خلاء بزرگ است/ جای هیچ اشتباهی نداریم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: شرایط در لیگ به گونه‌ای است که جای هیچ اشتباهی نداریم.

تقی پور: نبود هواداران در بازی  یک خلاء بزرگ است/ جای هیچ اشتباهی نداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، اسماعیل تقی پور اظهار داشت: بازی پرفشاری مقابل کراپ قزوین داشتیم و روی بازیکنانم فشار سنگینی وارد شد. خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز حساس این بازی را بدست آوریم. بعد از بازی با کراپ در فرصتی که داشتیم ریکاوری و تمرینات خود را طول هفته پیش بردیم و آماده بازی امروز مقابل آنا صنعت قم هستیم.

او در ادامه افزود: مسابقات این فصل در اوج هیجان و بسیار نزدیک در حال برگزاری است. شرایط در لیگ به گونه‌ای است که جای هیچ اشتباهی نداریم و باید تک تک امتیازات را بدست آوریم و صدر جدول را  همچنان حفظ کنیم. متاسفانه باز هم در بازی امروز هواداران خود را نداریم که یک خلاء بزرگ خواهد بود. از همه هوادران می‌خواهم تا با دعای خیر خود ما را در راه رسیدن به این پیروزی یاری کنند.

سرمربی مس سونگون با اشاره به غیبت دو چهره سرشناس تیمش در بازی فردا گفت: سنگ سفیدی را به علت محرومیت و صمیمی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم. البته در بازی قبل هم صمیمی غایب بود. که رستمی با درخشش خود نشان داد که در تیم ما همه نفرات آماده، ارائه بهترین کیفیت ممکن هستند و از این بابت خیالمان راحت است.
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول