اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی پیکان: چرا برای نفت آبادان پنالتی گرفته شد؟/ اگر تیم دیگری بود این بازی به تعویق می‌افتاد

مربی تیم فوتبال پیکان به انتقاد از داوری دیدار مقابل صنعت نفت آبادان پرداخت.

مربی پیکان: چرا برای نفت آبادان پنالتی گرفته شد؟/ اگر تیم دیگری بود این بازی به تعویق می‌افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه 5 آبان تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان از ساعت 17 در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این مسابقه مجتبی حسینی اخراج شد و مربی پیکان به نشست خبری پس از مسابقه آمد.

جلال امیدیان در نشست خبری اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که در شهر آبادان هستیم و برای مردم این شهر خیلی احترام قائلیم. بازی یک طرفه بود و ما کاملا سوار بودیم. اصلا توپی به دروازه ما نرسید و دروازه‌بان ما سیوی نداشت.

وی افزود: روی یک اتفاق که خیلی جای بحث دارد گل خوردیم. پنالتی که که گرفته شد در صحنه آهسته هم دیدیم چیزی متوجه نمی‌شویم. یک تیم جوان و بسیار کم هزینه هستیم. شاید از نظر هزینه در جدول پایین ترین تیم هستیم. بازی در آبادان سخت است. تیم هایی که اینجا می‌آیند اسیر قدرت صنعت نفت می شوند اما تیم جوان ما خیلی خوب بازی کرد. متاسفانه مثل هفته قبل ابهامات سهوی از نظر داوری بود.

مربی تیم پیکان تصریح کرد: نفهمیدیم روی صحنه پنالتی واقعا چه اتفاقی افتاد. کاش من اشتباه کنم. ضمن اینکه ما خیلی تلاش کردیم این بازی به خاطر شرایط پروازی یک روز عقب بیفتد که نشد. شاید اگر یکی تیم بزرگ این کشور بود این کار را انجام می دادند اما برای ما اصلا احترام قائل نشدند. 4صبح به آبادان رسیدیم. درخواست کردیم و فدراسیون هم نامه زد این بازی حداقل با یکی دو ساعت تاخیر برگزار شود. با یکی دو ساعت شرایط برای حریف هم بهتر بود. شاید هوا بهتر می‌شد و بازی از اول در شب برگزار می‌شد.

امیدیان گفت: انتظار داشتیم کمکی کنند و معرفتی بگذارند اما متاسفانه نشد. به بچه‌های‌مان دست مریزاد می‌گویم. واقعا تلاش کردند و جنگیدند. شیرمادر حلالشان. خیلی زحمت کشیدند و خیلی بی انصافی بود اگر بازنده می‌شدیم.

مربی پیکان درمورد تتنش‌های نیمکت این تیم، درگیری با ناظر بازی و اخراج سرپرست‌شان، اظهار داشت: به خاطر اتفاقات بازی هفته قبل مقابل هوادار خیلی تحت فشار بودیم. اگر تیم دیگری بود یک هفته در مورد این داوری صحبت می شد. واقعا آن هفته خیلی به ما ظلم شد. در این لیگ که اندوخته همه یک گل است، محاظفت می‌کنند و سختی می کشند، به تیم جوان ما هفته گذشته خیلی سخت گذشت. پنالتی هم که امروز گرفت، کاملا سوار بازی بودیم. کاش من اشتباه کنم. اصلا متوجه نشدیم چه اتفاقی افتاد. نمی دانیم چرا پنالتی گرفتند. برای همین این‌ها در فوتبال طبیعی است.

وی در خصوص درگیری لفظی حسینی با بازیکن خارجی پیکان، گفت: نه، در فوتبال طبیعی است و در همه دنیا اتفاق می افتد. من متوجه نشدم ولی دررختکن دیدم حسینی و بازیکن خارجی ما همدیگر را در آغوش گرفتند. این اتفاقات در فوتبال خیلی طبیعی است.

امیدیان در مورد اینکه ورود VAR چقدر به کم شدن اشتباهات داوری کمک می‌کند، اظهار داشت: همه ایران می گویند تیم ما جوان است. در مورد بازی قبلی هم من گفتم کلا همه چیز داوری به ضرر ما بود. اصلا نمی‌گویم دستی پشت پرده است. همه جای دنیا اشتباهاتی می شود که VAR‌بر می گرداند. منظورم این است تیمی که سروصدای زیادی ندارد راحت تر می شود 50-50 ها را برایش نگرفت ولی تیم های دیگر قلدرتر هستند و بازیکنان با تجربه تر دارند. 

وی افزود: واقعیت این است که این اتفاقات برای تیم ما افتاده و تحت فشار هستیم. با جوان کار کردن و اتفاقات داوری هم مدام به ضرر شما باشد، خیلی سخت است. همه ناراحتی ما این است که اگر تیمی داشتیم خوب بازی نمی کرد حرفی نبود اما خوب بازی می کنیم، فشار می آوریم و بازیکنانمان خیلی خوب هستند اما آنطور که باید نتیجه نگرفتیم. به هرحال به این تیم امیدواریم و اصلا نگرانی نداریم.

مربی پیکان در خصوص اینکه در دقیقه 96 توپی به دست مدافع این تیم خورد و داور اعلام پنالتی نکرد و همچنین این باشگاه می‌توانست شرایط پروازی را بهتر مدیریت کند، عنوان کرد: گفتم برای مردم آبادان احترام قائلم. انتظار داشتیم و طبیعی بود. می توانستند کمک کنند. این اتفاق به هرحال افتاده، ما از یک هفته قبل نامه نگاری کردیم. گفتیم یا ساعت بازی را به عقب بیندازید یا یک روز با تاخیر برگزار کنید. پرواز نبوده و نتوانستیم.

وی افزود: باید ساعتی می رفتیم که برنامه تمرین‌مان به هم می خورد. اگر می خواستیم برویم باید می رفتیم اهواز یا باید بچه‌ها را 3 صبح بیدار می کردیم و 5 صبح می آمدیم آبادان، وسط روز می خواستیم بیاییم برنامه تمرین‌مان به هم می خورد. فکرمان این بود 10 یا نهایتا 11 شب پرواز انجام می شود، 12 اینجاییم و بچه ها استراحت می کنند ولی اتفاقی افتاد که 4 صبح رسیدیم. با یک ساعت دو ساعت اتفاق خاصی نمی افتاد. قبلا هم این اتفاقات افتاده و انجام شده است.

مربی پیکان در مورد اینکه تنش ها از جایی شروع شد که این تیم فیرپلی را رعایت نکرد، گفت: بازیکن ضنعت نفت در یک صحنه افتاد. طوری هم نشده بود و بلند شد. دروازه‌بان‌شان هم که از اول افتاده بود. بعد که توپ را بیرون زدند بازیکنشان بلافاصله بلند شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول