اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هرمزگان میزبان اردوی راهیان پیشرفت دانشجویی کشور

اردوی راهیان پیشرفت دانشجوی کشور با هدف آشنایی با پیشرفت‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف، با حضور 100 دانشجوی دانشگاههای منتخب کشور برگزار شد.

هرمزگان میزبان اردوی راهیان پیشرفت دانشجویی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اردوی بازدید از پیشرفت‌هایی که به همت جوانان نخبه کشور عزیزمان ایران حاصل شده، برای دومین بار به میزبانی هرمزگان و این بار با حضور کیخا جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور و مسئولین بسیج دانشجویی 100 دانشگاه منتخب کشور آغاز شد.

در این اردوی دو روزه که به همت سازمان بسیج دانشجویی کشور و میزبانی ناحیه بسیج دانشجویی هرمزگان از امروز شروع به کار کرده، دانشجویان شرکت کننده در روز نخست با حضور در صنایع کشتی سازی ایزوایکو و پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس با پیشرفت های انقلاب اسلامی در این حوزه ها آشنا خواهند شد.

دانشجویان حاضر در این اردو، در روز دوم جهت تماشای اقتدار دریادلان نیروهای مسلح و توان نظامی و رزمی آنها، با حضور در تنگه ی هرمز و بازدید از دستاوردهای دفاعی از جان گذشتگانِ نیروی دریایی سپاه، روایت اقتدار را در میدان خواهند شنید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول