اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

دشمنان بدانند شهادت آرمان هر مسلمان ایرانی است

شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در پیامی وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (علیه السلام) را تسلیت گفت و نوشت:دشمنان بدانند شهادت آرمان هر مسلمان ایرانی است و اینجور جنایت‌ ها جزء باعث بالندگی، هوشیاری و اتحاد بیش از پیش ملت شریف ایران نتیجه دیگری نخواهد داشت.

دشمنان بدانند شهادت آرمان هر مسلمان ایرانی است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در پیامی وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (علیه السلام) که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد را تسلیت گفت.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله قاسم الجبارین

«لیقتل فی سبیل الله الذین یشرون الحیوة الدنیا بالاخرة و من یقتل فی سبیل الله فیقتل او یغلب فسوف نوتیه اجرا عظیما»

بار دیگر عمله­‌های تکفیری نظام سلطه - صهیونیستی با انجام عملیات تروریستی کور باعث داغدار شدن قلب ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی شده است. شهادت مظلومانه­ جمعی از مردم عزیز کشورمان در حرم مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام به دست مزدوران محور عبری - عربی منطقه، از یک طرف نشان تایید دیگری از راستی و درستی مسیر طی شده نظام مقدس جمهوری اسلامی و از طرف دیگر نشان استیصال و درماندگی دشمنان این مرزو بوم در متوقف کردن پیشرفت ایران اسلامی است.

دشمنان ایران اسلامی بدانند شهادت و شهادت طلبی آرمان هر مسلمان ایرانی است و همانطور که در گذشته شاهد آن بودید اینجور جنایت­ ها جزء باعث بالندگی، هوشیاری و اتحاد بیش از پیش ملت شریف ایران نتیجه دیگری نخواهد داشت.

سخنی با اغتشاشگران و بانیان ناآرامی­‌های اخیر کشور:

(قال امیرالمؤمنین علیه السلام): مَنْ نَامَ عَنْ نُصْرَةِ وَلِیِّهِ انْتَبَهَ بِوَطْأَةِ «عَدُوِّهِ».

حضرت علی علیه السلام فرمود: کسی که به هنگام یاری ولیّ (رهبر) خود، بخوابد با لگد دشمن از خواب بیدار خواهد شد.

ای کسانی که خواسته یا ناخواسته با دشمنان ایران اسلامی در 40 روز گذشته همسو شده اید بدانید که عواقب ایجاد ناامنی، جزء میدان دادن به دشمنان تکفیری برای تاختن بر گرده این ملت نتیجه دیگری نخواهد اشت. آنگاه که شما نیروهای امنیتی کشور را به خود مشغول می‌­کنید نتیجه اش این می‌­شود که تروریست­‌های مزدور، فرصت به شهادت رساندن جمعی از ملت شریف ایران را پیدا می‌­کنند و چه خوشتان بیاید و چه نیاید شما نیز در به زمین ریخته شدن این خون­‌های بیگناه شریک هستید. امید است این حادثه تلخ و تروریستی تلنگری باشد برای تک تک شما و از راهی که رفته اید متنبه شوید و توبه کنید و به دامان ملت خود برگردید و آگاه باشید که اگر کشور به سمت ناامنی برود که قطعا به لطف خداوند سبحان و همت دلاورمندان این سرزمین اینگونه نخواهد شد، تروریست‌­های تکفیری برای انجام جنایت خود به تک تک شماها نیز رحم نخواهند کرد همانگونه که در حادثه اخیر برایشان مهم نبود چه کسی را به شهادت می­‌رسانند.

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی این حادثه تلخ و سبوعانه را به شدت محکوم کرده و شهادت جمعی از هموطنانمان را محضر امام عصر(عج)، نائب بر حقشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی  و خانواده آن عزیزان تبریک و تسلیت عرض کرده و برای مجروحان شفای عاجل  مسألت می‌دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول