اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دیدار دبیرکل فدراسیون و سفیر ایران در قطر

صبح امروز دبیرکل فدراسیون و سفیر ایران در قطر دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

دیدار دبیرکل فدراسیون و سفیر ایران در قطر

به گزارش خبرگزاری فارس، صبح امروز داود پرهیزکار، سرپرست دبیرکلی فدراسیون ضمن حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در قطر با حمیدرضا دهقانی سفیر کشورمان در قطر دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این نشست، پرهیزکاری ضمن تقدیر و تشکر از فرصت دیدار با دهقانی و حمایت‌ها و تلاشهای سفارت در خصوص جام جهانی گفت: تیم ملی فوتبال در میان ۳۲ تیمی حضور دارد که در جام جهانی به میزبانی قطر رقابت می‌کنند. سفارت کشورمان در قطر نقش بسیار پررنگ و خطیری را بر عهده خواهد داشت و قطعا شما و همکارانتان می‌توانید در این مسیر ضمن حمایت‌های همیشگی از تیم ملی اقدامات خوب و موثری نیز در ارتباط با هواردان پر شور کشورمان نیز داشته باشید.

دهقانی، سفیر کشورمان در قطر ضمن ابراز خرسندی از تثبیت وضعیت فدراسیون، گفت: از ثبات مدیریتی که در آستانه این رویداد بزرگ ورزشی در فدراسیون فوتبال بوجود آمده خرسند هستیم. فوتبال کشورمان اتفاق بزرگی را پیش رو دارد و همه ما باید در مسیر موفقیت تیم ملی و شادی هواداران تیم ملی تلاش کنیم.

در ادامه نشست طرفین در خصوص شرایط حضور تیم ملی و هواداران، اقدامات فرهنگی، برنامه های فدراسیون و سفارت در حین برگزاری جام جهانی گفت‌وگو کردند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول