اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

خراسان‌شمالی خواستار دائمی شدن دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: با توجه به جاذبه ها، توانمندی ها، تنوع فرهنگی استان خواستار دائمی شدن دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر درخراسان شمالی هستیم.

خراسان‌شمالی خواستار دائمی شدن دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در آیین مهر سینمای ایران در خراسان شمالی که عصر امروز در سالن آمفی تئاتر ایثار در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: توجه به آموزش با نگاه ویژه شبکه ای از نیروی انسانی توانمند آموزش دیده که بتوانند اثر تولید کنند یکی مطالبات هنرمان است.

وی گفت: حمایت از تجهیز هنرستان ها و موسسات سینمایی برای تولید آثار فاخر و حمایت از رویدادهای سینمایی فاخر نیز از دیگر مطالبات اصلی هنرمندان استان از سازمان سینمایی کشور به شمار می رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به میزبانی دو دوره از جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر و برگزاری هر چه باشکوه این رویداد در استان افزود: با توجه به جاذبه ها، توانمندی ها، تنوع فرهنگی استان خواستار دائمی شدن دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر شد.

گفتنی است؛ پوستر شهید دفاع مقدس زنده یاد حسین روغنیان از عکاسان خراسان شمالی و تقدیر از همسر شهید هنرمند در آیین مهر سینمای ایران با حضور مدیرکل دفتر حقوقی، عملکرد، امور استان ها و مجلس سازمان سینمایی، سمعی و بصری ، معاون نظارت و ارزیابی سازمان سینمایی، مشاور و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در سالن ایثار بجنورد رونمایی شد.

پایان پیام/ آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول