اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

واکنش سرمربی هراز به تداوم صدرنشین/ عطایی: راهیاب تیم سختکوشی است

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل به بازی هفته هفتم مقابل فولاد سیرجان این تیم اشاره کرد و گفت: مسابقه دو تیم اول و دوم جدول جذابیت‌های خاص خود را دارد و جدال سختی است.

واکنش سرمربی هراز به تداوم صدرنشین/ عطایی: راهیاب تیم سختکوشی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 4 آبان در شهرهای تهران، گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل و یزد پیگیری ‌شد.

تیم لبنیات هراز آمل این هفته موفق به شکست سه بر یک راه‌یاب ملل مریوان شد تا به عنوان تنها تیم بدون شکست مسابقات در صدر جدول باقی بماند.

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل پس از این پیروزی با تعریف از تیم سخت کوش راه یاب ملل گفت: مریوانی‌ها بسیار منسجم ظاهر شدند و شک نکنید در هفته‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

وی با تبریک به آرش صادقیانی برای نمایش خوب تیم راه‌یاب ملل در این مسابقه، گفت: از عملکرد شاگردانم نسبت به هفته‌های گذشته راضی نیستم.

بهروز عطایی با بیان این‌که شایستگی و اطلاعاتی که از تیم خودمان داریم، طبعا انتظارات را نیز بالا می‌برد، گفت: بیماری و مصدومیت بازیکنانم آسیبی زیادی به تیم زده است.

وی در ادامه گفت: آنفولانزای امیرحسین توخته و علی رمضانی مهمترین مشکل بازیکنان است زیرا این بازیکنان از مهره‌های اصلی تیم هستند.

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل گفت: دو بازی پشت سر هم در یک هفته کار را برایمان کمی سخت و فشاری زیادی را به تیم لبنیات هراز وارد کرد. امیدوارم تا چهارشنبه آینده شرایط تیم مساعدتر شود و بتوانیم بازی قابل قبولی مقابل تیم فولاد سیرجان ارایه دهیم.

عطایی به بازی هفته هفتم مقابل فولاد سیرجان اشاره کرد و گفت: بازی دو تیم اول جدول جذابیت‌های خاص خود را دارد و امیدوارم که بتوانیم پیروز میدان باشیم.

در دیدارهای هفته ششم لیگ برتر مردان تیم‌‌های پیکان تهران، شهداب یزد، شهرداری گنبد، شهرداری ارومیه، گیتی پسند اصفهان و لبنیات هراز آمل مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول