اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

جاده‌های آذربایجان‌غربی برای ترددهای زمستانی آماده می‌شود

رییس اداره مدیریت بحران راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تمهیدات لازم برای راهداری زمستانی و ترددها در این فصل آماده می شود.

جاده‌های آذربایجان‌غربی برای ترددهای زمستانی آماده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی قهرمانی در دهمین جلسه کمیته مدیریت بحران شواری هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی که به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل و اعمال تمهیدات لازم برای راهدای زمستانی برگزار شد اظهار کرد: باید اقدامات پیشگیرانه از بروز خطرات احتمالی مطابق دستورالعمل‌ها انجام گیرد و جاده‌های استان آماده برای فصل زمستان باشد.

وی ادامه داد: با آماده سازی مسیرها و جاگذاری تابلوها و علائم هشداردهنده شاهد زمستانی بدون بروز حادثه و سوانح خواهیم بود.

رییس اداره مدیریت بحران راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تابلوهای ایمنی راه‌ها ساماندهی شوند و اقدامات پیشگیرانه نیز در این خصوص اعمال شود.

قهرمانی بیان کرد: لایروبی رودخانه‌های استان و ترمیم شانه‌های خاکی از دیگر مسائل مورد توجه بوده که دستگاه‌های مربوطه در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول