اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حرکت انقلاب اسلامی بر انگاره‌های دینی و اعتقادی استوار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران زیرساخت امنیت در کشورمان را متکی به باورهای دینی و اعتقادی مردم دانست و گفت: حرکت انقلاب اسلامی بر انگاره‌های دینی و اعتقادی استوار است.

حرکت انقلاب اسلامی بر انگاره‌های دینی و اعتقادی استوار است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی بعدازظهر در جلسه بررسی چالش‌های فرهنگی مازندران اظهار کرد: تولید و پایداری امنیت در کشورمان فراتر از استاندارد جهانی است.

وی گفت: عدم همراهی قاطبه ملت آگاه و بیدار کشورمان با آشوب‌های خیابانی اخیر، رسوایی بانیان و حامیان اغتشاشات را در پی داشت.

سلگی زیرساخت امنیت در کشورمان را متکی به باورهای دینی و اعتقادی مردم دانست و افزود: حرکت انقلاب اسلامی بر انگاره‌های دینی و اعتقادی استوار است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به آشوب‌های امنیتی و سیاسی در کشورهای غربی و اروپایی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در بین منطقه پر آشوب جهان لنگرگاه امن وبا ثبات است.

وی با اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور گفت: دشمنان با فتنه انگیزی اعتراضات آرام را به اغتشاش و ناآرامی تبدیل کردند.

سلگی  یادآورشد: هرم سنی شرکت‌کنندگان در آشوب‌های اخیر بیانگر بی‌اطلاعی آنان از نقشه‌های شوم استکبار است.

وی لزوم تمرکز دستگاه‌های فرهنگی بر تببین دستاوردهای ارزشمند انقلاب را خاطر نشان کرد و افزود: چالش‌های عرصه فرهنگ در کشور راهکار فرهنگی دارد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در مازندران اظهار کرد: بازنگری در رویکردهای مدیریتی در عرصه فرهنگ با هدف تعمیق باورهای اعتقادی جامعه ضرورت دارد.

وی هم‌افزایی و تعامل گسترده دستگاه‌های فرهنگی به‌ویژه دانشگاه‌ها و دستگاه تعلیم و تربیت را برای الگوسازی رفتارهای منسجم در این حوزه راهبردی با اهمیت دانست و افزود: انفعال و وادادگی درعرصه فرهنگی مردود است.

وی تلاش برای تقویت بنیان خانواده را مهم ارزیابی کرد و افزود: دستگاه تبلیغی غرب کانون خانواده را در ایران اسلامی هدف گرفته است.

سلگی فرهنگ دینی را سد مستحکم کشور در برابر شبیخون فرهنگی استکبار دانست و افزود: دولت سیزدهم سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ را سرلوحه برنامه تحولی کشور قرار داده است.

معاون استاندار مازندران گفت: مدیران دستگاه‌های فرهنگی نباید از واکاوی ابعاد توطئه‌های شیطانی دشمن و نیز اتخاذ راهکارهای اصولی و هدفمند برای خنثی‌سازی نقشه‌های شوم آنان غافل شوند.

سلگی با اشاره به ساختار متوازن دستگاه‌های فرهنگی مازندران خاطرنشان کرد: دستگاه‌های حوزه فرهنگ استان باید بسته‌های تشویقی و عملیاتی در حوزه جوانان و نوجوانان را تدوین و ارائه کنند.

پایان پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول