اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف ۲۵۹ کیلوگرم حشیش در شهریار/ سرباند اصلی قاچاق موادمخدر غرب تهران دستگیر شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۲۵۹ کیلوگرم حشیش در شهریار خبر داد و گفت: سرباند اصلی قاچاق موادمخدر که قصد داشت با همکاری برادر خود، حجم بالایی موادمخدر را به منزلی در سعیدآباد باغستان انتقال دهد، دستگیر شد.

کشف ۲۵۹ کیلوگرم حشیش در شهریار/ سرباند اصلی قاچاق موادمخدر غرب تهران دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران، روز گذشته، ۲ قاچاقچی موادمخدر دستگیر و از آنها ۲۵ کیلو تریاک و ۱۱کیلوگرم حشیش کشف شد که پرونده آنها در مرجع قضائی در شهرستان شهریار مفتوح و در حال رسیدگی می باشد.

وی افزود: با تشدید اقدامات پلیسی و بازجویی صورت گرفته از این قاچاقچیان دستگیر شده، سرباند اصلی قاچاق موادمخدر شناسایی و تحت اقدامات مراقبتی و رصد اطلاعاتی ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: سرباند اصلی قاچاق موادمخدر که قصد داشت با همکاری برادر خود، حجم بالایی موادمخدر را به منزلی در سعیدآباد باغستان انتقال دهد، در عملیاتی از سوی ماموران انتظامی دستگیر شد.

سردار ظهیری بیان داشت: در بازرسی صورت گرفته از داخل اتاق خواب قاچاقچی موادمخدر، ۲۷۰ بسته حشیش در مجموع ۲۵۹ کیلو و ۳۰۰ گرم کشف شد.

 فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: قاچاقچیان به همراه موادمخدر مکشوفه و یک دستگاه خودروی سواری توقیفی جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول