اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

التماس بارسایی‌ها از رقیبی گمنام / معجزه یا جهنم؟+تصاویر

نشریات اسپانیایی به بازی‌های حساس امشب بارسلونا و اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان دادند.

التماس بارسایی‌ها از رقیبی گمنام / معجزه یا جهنم؟+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا تحت شدیدترین فشارهای بیرونی است و تنها با یک معجزه می‌تواند به صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان امیدوار بماند.

آبی‌اناری‌ها امشب خودشان سخت‌ترین کار ممکن را دارند. آنها باید در نیوکمپ با بایرنی روبه‌رو شوند که در 4 بازی اخیر با آنها، نتیجه تحقیرآمیز 16 بر 2 را به ثبت رساندند.

نکته جالب ماجرا این است که پیش از این ماموریت سخت، بارسلونا یک ماموریت سخت‌تر دارد و باید دست به دامن رقیب گمنام خود شود تا مقابل غول ایتالیایی‌ها نبازد. 2 ساعت زودتر از بازی بارسلونا و بایرن مونیخ، ویکتوریا پلژن در میلان و ورزشگاه «جوزپه‌مه‌آتزا» میهمان اینتر است و برای اینکه بارسلونا به صعود امیدوار بماند باید نگذارد اینتر به پیروزی برسد. شاگردان اینزاگی اگر در خانه رقیب نه چندان قدرتمند را شکست دهند، صعودشان قطعی و عملاً بازی بارسلونا و بایرن مونیخ تشریفاتی خواهد شد. 

نشریات اسپانیایی در خصوص این مسابقه و شرایطی که به وجود آمده تا بازی اینترمیلان 2 ساعت زودتر برگزار شود، صحبت کردند و تیترهای جالبی به روی جلد بردند.

موندو دپورتیوو تیتر «معجزه یا جهنم» را به روی جلد برد. بارسلونا اگر دوباره راهی لیگ اروپا شود و نتواند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند به شدت از لحاظ مالی ضرر خواهد کرد و شاید این ضرر منجر به برخی تغییرات در کادر بارسلونا شود.

موندو نوشت که بارسایی‌ها دست به دامن چکی‌ها شدند تا حداقل امیدشان برای صعود زنده بماند.

این رسانه در خبری عجیب مدعی شد که همه بازیکنان و کادر فنی بارسلونا در کنار هم مسابقه اینترمیلان و ویکتوریا را تماشا خواهند کرد که به نظر تصمیمی غیرمنطقی پیش از بازی با بایرن خواهد بود.

اسپورت کاتالونیا نیز با تیتر «بیاییم رویاپردازی کنیم» از اهمیت رویا و آرزو پیش از این 2 مسابقه مهم صحبت کرد. اسپورت نوشت که بیایید رویاپردازی کنیم که نماینده چک می‌تواند مقابل اینترمیلان در ایتالیا بایستد.

این رسانه نوشت: بارسا فقط به یک معجزه نیاز دارد تا امیدهایش برای صعود زنده بماند. ما فقط به یک لغزش از اینتر نیاز داریم تا در مونیخ، بایرن را شکست دهیم و به صعود امیدوار بمانیم.

پایان پیام/ ت 37

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول