اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

آغاز بازگشت داوطلبانه آوارگان سوری از لبنان

امروز اولین کاروان آوارگان سوری از عرسال در شمال لبنان به سمت گذرگاه مرزی «زمریا» به راه افتاد تا سوریه شاهد بازگشت شمار دیگری از مردم خود باشد.

آغاز بازگشت داوطلبانه آوارگان سوری از لبنان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرنگار وب سایت لبنانی « النشره» از به راه افتادن اولین کاروان آوارگان سوری از عرسال در شمال لبنان به سمت گذرگاه «زمریا» برای رفتن به روستاهای قلمون خبر داد.

در ادامه این گزارش آمده، بازگشت داوطلبانه آوارگان سوری با نظارت وزیر امور اجتماعی لبنان «هکتور حجار»، افسران امنیت عمومی لبنان، ارتش لبنان و غیره صورت می گیرد.

النشره افزود، حدود ۱۰۰ خانواده سوری به سمت سوریه به راه افتاده‌اند. حجار در سخنانی گفت، این روند بدون هیچ مانعی انجام شده است.

وی در ادامه از آوارگان سوری خواست برای بازگشت به خانه‌هایشان نام نویسی کنند.

هفته گذشته، عصام شرف الدین وزیر مهاجرت دولت پیشبرد امور لبنان خبر داد که بازگشت آوارگان سوری حاضر در لبنان به کشورشان همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تعداد این آوارگان بالغ بر شش هزار نفر خواهد بود، گفت که این افراد در دو مرحله به کشور خود بازخواهند گشت.

پایان پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول