اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

حوادث اخیر در کشور، چهره‌های منافق را نمایان کرد

رئیس مجمع بسیج کوهبنان گفت: اغتشاشات اخیر به فضل الهی منجر به شناسایی و بازداشت صدها عنصر نفوذی و چهره‌های منافق شد و از مقامات قضایی می‌خواهیم که با اخلال‌گران با جدیت برخورد کنند.

حوادث اخیر در کشور، چهره‌های منافق را نمایان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، مجید توکلی فرماندار کوهبنان در اجلاسیه سالانه بسیج شهرستان اظهار کرد: با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری از سال آینده کد دانشگاه پیام نور کوهبنان برای جذب دانشجو فعال خواهد شد.

وی به مشکلات بهداشت و درمان کوهبنان اشاره کرد و افزود: بحث استقرار تجهیزات و حضور پزشکان متخصص در بیمارستان در حال پیگیری است.

توکلی تاکید کرد: در راستای فرزندآوری باید آگاه‌سازی در دستور کار قرار گیرد و با ارائه بسته‌های حمایتی و تشویقی زمینه برای افزایش جمعیت فراهم شود.

 محمدرضا توکلی رئیس مجمع بسیج کوهبنان نیز گفت: مجمع بسیج برای تحقق منویات امامین انقلاب و ترویج سیاست‌های انقلاب راه‌اندازی شده و همگان باید جهاد تبیین که واجب عینی و شرعی است را مد نظر قرار دهند.

وی بیان داشت: مجمع بسیج از نخبگان بسیجی تشکیل شده که مشکلات را بررسی و راه حل ارائه می‌کنند البته مجمع عالی بسیج برای تحقق شعار سال تلاش می‌کند‌.

رئیس مجمع بسیج کوهبنان افزود:  اغتشاشات اخیر به فضل الهی منجر به شناسایی و بازداشت صدها عنصر نفوذی و چهره‌های منافق شد و از مقامات قضایی می‌خواهیم که با اخلال‌گران با جدیت برخورد کنند.

ابراهیم رنجیر به عنوان نماینده کارگروه تعلیم و تربیت بر اهمیت اقامه نماز جماعت و اجرای برنامه‌های معنوی، فرهنگی و قرانی در مساجد تاکید کرد.

 بیان داشت: احداث مسجد در شهرک‌های امام رضا(ع) و شهید سلیمانی، استفاده از سرباز طلبه در مساجد، تعیین‌تکلیف متولی مساجد و... سبب گسترش برنامه‌های فرهنگی مساجد می‌شود.

احمد معصومی مسؤول کارگروه آموزش، تحقیات و فن‌آوری مجمع بسیج کوهبنان گفت: معلم، دانش آموز و مدرسه زیرساخت‌های اصلی تعلیم و تربیت هستند در حالی که در بخش طغرالجرد و برخی روستاها مشکل مدارس مقاوم و استاندارد داریم.

وی ابراز داشت: در حال حاضر ۵۸۰ معلم در شهرستان کوهبنان فعالیت دارند که یک سوم معلمان غیر بومی هستند.

محمدجواد اکبری مسؤول کارگروه فرهنگی و اجتماعی ابراز کرد: جوانان قلب تپنده هر جامعه‌ای هستند در حالی که برخی جوانان کوهبنانی در حال مهاجرت هستند و یا از امکانات لازم برخوردار نیستند.

وی بر اجرای طرح راشد ویژه جوانان شهرستان کوهبنان تاکید کرد و افزود: باید سطح فرهنگی جوانان ارتقا پیدا کند و زمینه برای حضور جوانان در جامعه و برنامه‌ها فراهم شود.

 انتهای پیام/۸۰۰۱۲/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول