اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

زمین‌خواری 243 میلیارد ریالی در شهرستان چادگان رفع تصرف شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک مورد زمین خواری به ارزش 243 میلیارد ریال در شهرستان چادگان و رفع تصرف زمین مربوطه خبر داد.

زمین‌خواری 243 میلیارد ریالی در شهرستان چادگان رفع تصرف شد

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از یک مورد زمین‌خواری در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های میدانی مشخص شد، فردی بدون داشتن مجوز قانونی زمینی به مساحت ۱۶ هزار و ۲۰۱ متر که از اراضی ملی بوده را از طریق شخم و شیارزنی و کاشت محصول به تصرف خود در آورده است.

میرحیدری  با بیان اینکه برابر ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه ارزش این زمین بالغ بر ۲۴۳ میلیارد ریال است، عنوان کرد: مأموران با حضور نماینده حقوقی اداره منابع طبیعی پس از اطمینان از صحت موضوع، نسبت به انعکاس تخلف صورت گرفته به مرجع قضایی اقدام و در ادامه با پیگیری مأموران و نماینده سازمان شاکی، متهم متعهد به جبران خسارت وارده و رفع تصرف و اعاده وضع زمین به حالت سابق شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: پلیس به منظور حفظ منابع طبیعی و هدر رفت سرمایه‌های کشور با رصد هوشمندانه خود از هرگونه زمین خواری و تصرف غیر قانونی اراضی ملی جلوگیری می‌کند و از شهروندان هم می‌خواهیم که با اطلاع دادن این موارد از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در مبارزه با این گونه جرایم یاری دهند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول